gerbieboy6 Geplaatst: 23 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 maart 2009 (bewerkt) Hier ergens vlak bij de kleding winkel MODO staat een winkeltje met de tekst: ned drugs.hier kun je klikken voor de map. ik weet niet of het al bekend is. maar kon niks vinden. Bewerkt: 23 maart 2009 door gerbieboy6 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
T2own-Gamer Geplaatst: 23 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 maart 2009 Het kan ook gewoon een naam zijn. Bijvoorbeeld Ned van de TV serie South Park. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
casanova Geplaatst: 23 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 maart 2009 Ik denk dat T2own-Gamer gelijk heeft, aangezien er ook een 'S achter Ned staat. Dat geeft aan dat er eigenlijk "Ned his drugs" staat. Dus, "Ned zijn drugs", of ik fatsoenlijk Nederlands "Drugs van Ned" Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 23 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 maart 2009 (bewerkt) Het gaat hier niet eens om drugs, maar om gewone middelen die je bij ons bij de apotheek kunt krijgen, in amerika heet zoiets een drugstore. Het gaat hier dus gewoon om een apotheek Bewerkt: 23 maart 2009 door wesley123 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gerbieboy6 Geplaatst: 23 maart 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 maart 2009 het is wel in holland Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 23 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 maart 2009 Is er niemand anders die de 2de Easter Egg heeft gespot op deze screen? Bordje op de Taxi: http://nl.wikigta.org/wiki/Image:Twins.jpg[/font] Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thomassion Geplaatst: 23 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 maart 2009 Is er niemand anders die de 2de Easter Egg heeft gespot op deze screen? Bordje op de Taxi: http://nl.wikigta.org/wiki/Image:Twins.jpg[/font] Ik zou het niet weten. Misschien de twins afbeelding van die aflevering die draait op tv in gta iv ? Of de pizzaria der links naast ? Ik zou het niet weten (Ik moest ook denken aan ned van southpark hij heeft ook namelijk een winkel ned's guns dacht ik) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TahR78 Geplaatst: 23 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 maart 2009 het is wel in holland Ehm, goeiemorgen, GTA speelt zich af in Liberty City Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Bram Geplaatst: 23 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 maart 2009 het is wel in holland Ehm, goeiemorgen, GTA speelt zich af in Liberty City Hij bedoelt dat die apotheek in de wijk Holland ligt. Niet in het land Holland . Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
napthys Geplaatst: 23 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 maart 2009 Is er niemand anders die de 2de Easter Egg heeft gespot op deze screen? Bordje op de Taxi: http://nl.wikigta.org/wiki/Image:Twins.jpg[/font] Ja ik, maar die heb ik al bij eastereggs geplaatst Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gerbieboy6 Geplaatst: 24 maart 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 maart 2009 Is er niemand anders die de 2de Easter Egg heeft gespot op deze screen? Bordje op de Taxi: http://nl.wikigta.org/wiki/Image:Twins.jpg[/font] Ik zou het niet weten. Misschien de twins afbeelding van die aflevering die draait op tv in gta iv ? Of de pizzaria der links naast ? Ik zou het niet weten (Ik moest ook denken aan ned van southpark hij heeft ook namelijk een winkel ned's guns dacht ik) Twins zie je ook op reclame bordenl Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TahR78 Geplaatst: 24 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 maart 2009 het is wel in holland Ehm, goeiemorgen, GTA speelt zich af in Liberty City Hij bedoelt dat die apotheek in de wijk Holland ligt. Niet in het land Holland . Oh Nah, Ned is gewoon een naam hoor, vooral als je ''Ned's'' daar ziet staan... met die apostrof-s. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Metal-Bullets Geplaatst: 25 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 maart 2009 (bewerkt) Ik dacht vroeger altijd met GTA, Daar kan je drugs kopen (toen speelde ik GTA 3 toen was ik 9) Bewerkt: 25 maart 2009 door Motley.Crue Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gerbieboy6 Geplaatst: 25 maart 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 maart 2009 Je ziet heel vaak Twins staan en je kan hier niet naar binnen. Als je zo'n ''foto'' deur hebt kan dat niet. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
frankyyguy Geplaatst: 26 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 maart 2009 (bewerkt) Hier ergens vlak bij de kleding winkel MODO staat een winkeltje met de tekst: ned drugs.hier kun je klikken voor de map. ik weet niet of het al bekend is. maar kon niks vinden. Nou, wij gebruiken in Nederland gebruiken NED misschien als afkorting, maar in andere landen staat het gewoon bekent als Holland. The Netherlands. Geen Ned dus En hoezo zouden ze speciaal "Nederlandse Medicijnen" verkopen in een Wijk in Amerika? Ik vond wel ergens een winkeltje waar Holland store stond ofzo? Iniedergeval iets met Holland er in Dat was in North of East Holland. Bewerkt: 26 maart 2009 door frankyyguy Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts