Jump to content

nederlandse drugs


gerbieboy6

Recommended Posts

Hier ergens vlak bij de kleding winkel MODO staat een winkeltje met de tekst: ned drugs.hier kun je klikken voor de map. ik weet niet of het al bekend is. maar kon niks vinden.

26fd8e165f5c98cb000f4d0fba97ff3b5bd.jpg

Bewerkt: door gerbieboy6
Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat T2own-Gamer gelijk heeft, aangezien er ook een 'S achter Ned staat.

Dat geeft aan dat er eigenlijk "Ned his drugs" staat. Dus, "Ned zijn drugs", of ik fatsoenlijk Nederlands "Drugs van Ned" ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Het gaat hier niet eens om drugs, maar om gewone middelen die je bij ons bij de apotheek kunt krijgen, in amerika heet zoiets een drugstore.

Het gaat hier dus gewoon om een apotheek

Bewerkt: door wesley123
Link to comment
Delen op andere websites

Is er niemand anders die de 2de Easter Egg heeft gespot op deze screen? ^_^

Bordje op de Taxi: http://nl.wikigta.org/wiki/Image:Twins.jpg[/font]

Ik zou het niet weten. Misschien de twins afbeelding van die aflevering die draait op tv in gta iv ? Of de pizzaria der links naast ? :? Ik zou het niet weten :*D (Ik moest ook denken aan ned van southpark hij heeft ook namelijk een winkel ned's guns dacht ik)

Link to comment
Delen op andere websites

Is er niemand anders die de 2de Easter Egg heeft gespot op deze screen? ^_^

Bordje op de Taxi: http://nl.wikigta.org/wiki/Image:Twins.jpg[/font]

Ik zou het niet weten. Misschien de twins afbeelding van die aflevering die draait op tv in gta iv ? Of de pizzaria der links naast ? :? Ik zou het niet weten :*D (Ik moest ook denken aan ned van southpark hij heeft ook namelijk een winkel ned's guns dacht ik)

Twins zie je ook op reclame bordenl

Link to comment
Delen op andere websites

het is wel in holland

Ehm, goeiemorgen, GTA speelt zich af in Liberty City :)

Hij bedoelt dat die apotheek in de wijk Holland ligt. Niet in het land Holland :puh: .

Oh :puh: Nah, Ned is gewoon een naam hoor, vooral als je ''Ned's'' daar ziet staan... met die apostrof-s.

Link to comment
Delen op andere websites

Hier ergens vlak bij de kleding winkel MODO staat een winkeltje met de tekst: ned drugs.hier kun je klikken voor de map. ik weet niet of het al bekend is. maar kon niks vinden.

26fd8e165f5c98cb000f4d0fba97ff3b5bd.jpg

Nou, wij gebruiken in Nederland gebruiken NED misschien als afkorting, maar in andere landen staat het gewoon bekent als Holland. The Netherlands.

Geen Ned dus :puh:

En hoezo zouden ze speciaal "Nederlandse Medicijnen" verkopen in een Wijk in Amerika? :schater:

Ik vond wel ergens een winkeltje waar Holland store stond ofzo? Iniedergeval iets met Holland er in :) Dat was in North of East Holland.

Bewerkt: door frankyyguy
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...