gta_rulez Geplaatst: 23 maart 2009 Rapport Geplaatst: 23 maart 2009 Sinds kort heb ik bij Windows Movie Maker een probleem. Als ik een filmpje importeer en ik speel hem af in het voorbeeldvenster, is het geluid prima. Maar zodra ik hem op de tijdlijn sleep en hem dan afspeel lijkt het geluid wel van Mars te komen. Ook als ik hem dan geproduceerd heb is het slecht. Wie weet waar dit aan ligt? Ik kan in de instellingen niets vinden en helaas werkt Movie Maker Live niet in XP. Anders had ik die geprobeerd. Reageren
.Stan Geplaatst: 23 maart 2009 Rapport Geplaatst: 23 maart 2009 (bewerkt) Sinds kort heb ik bij Windows Movie Maker een probleem. Als ik een filmpje importeer en ik speel hem af in het voorbeeldvenster, is het geluid prima. Maar zodra ik hem op de tijdlijn sleep en hem dan afspeel lijkt het geluid wel van Mars te komen. Ook als ik hem dan geproduceerd heb is het slecht. Wie weet waar dit aan ligt? Ik kan in de instellingen niets vinden en helaas werkt Movie Maker Live niet in XP. Anders had ik die geprobeerd. Is idd. een raar verhaal, Ik heb hier nog nooit last van gehad (ik heb ook XP SP3) Bewerkt: 23 maart 2009 door stanboy96 Reageren
gta_rulez Geplaatst: 23 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 maart 2009 Nou ja, ik probeer nu Sony Vegas te installeren. Misschien gaat dat beter. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.