lil gta gamer Geplaatst: 23 maart 2009 Rapport Geplaatst: 23 maart 2009 Ik zat een beetje rond te spitten op het interrnet en kwam dit tegen '' Max Payne 3 aangekondigd voor aankomde winter..'' Wat zijn jullie verwachtingen?? Bron: http://www.nu.nl/games/1937177/max-payne-3-aangekondigd-voor-winter-2009.html Reageren
.Stan Geplaatst: 23 maart 2009 Rapport Geplaatst: 23 maart 2009 Wat is Max Payne voor een soort spel?? Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 23 maart 2009 Rapport Geplaatst: 23 maart 2009 Wat is Max Payne voor een soort spel?? OMFG!!!!! Weet jij niet wat Max Payne is!!? Hup, naar de gamewinkel en en koop Max Payne! Max Payne is een 3rd person shooter die voor het eerst 'Bullet Time' introduceerde. Later zijn er ongeveer nog 1754154126851254 ripp-off's geweest van dit maar geen een was zo goed als Max Payne. Reageren
GTA Haas Geplaatst: 23 maart 2009 Rapport Geplaatst: 23 maart 2009 Wat is Max Payne voor een soort spel?? Max Payne is een 3d-Person shooter, je bent een DEA agent, en je bent onderzoekt een zaak. Maar je raakt verliefd op Mona, zij is echter een hoofdverdachte in de zaak. Reageren
Zaahed Geplaatst: 23 maart 2009 Rapport Geplaatst: 23 maart 2009 Wat is Max Payne voor een soort spel?? Max Payne is een 3d-Person shooter, je bent een DEA agent, en je bent onderzoekt een zaak. Maar je raakt verliefd op Mona, zij is echter een hoofdverdachte in de zaak. Nooit van gehoord ik ga even op google zoeken heb al wat plaatjes ervan gezocht. Is dit Max Payne 3? Reageren
Rullez Geplaatst: 23 maart 2009 Rapport Geplaatst: 23 maart 2009 Wat is Max Payne voor een soort spel?? Max Payne is een 3d-Person shooter, je bent een DEA agent, en je bent onderzoekt een zaak. Maar je raakt verliefd op Mona, zij is echter een hoofdverdachte in de zaak. Nooit van gehoord ik ga even op google zoeken heb al wat plaatjes ervan gezocht. Is dit Max Payne 3? Die cover zal zeker fake zijn, want de game is pas vandaag aangekondigd. Dit gebeurt eigenlijk vrijwel nooit met boxshot. Je kan beter zoeken naar Max Payne 1 of 2. Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 23 maart 2009 Rapport Geplaatst: 23 maart 2009 (bewerkt) Wat is Max Payne voor een soort spel?? Max Payne is een 3d-Person shooter, je bent een DEA agent, en je bent onderzoekt een zaak. Maar je raakt verliefd op Mona, zij is echter een hoofdverdachte in de zaak. Das Max Payne 2 The Fall Of Max Payne. Deel een was stukken beter. Het was minder mooi en je had niet die über realistische phisics, maar het verhaal en de levels waren des te beter. In Max Payne één ben je uit de DEA ontslagen nadat je vrouw + baby op gruwelijke wijze is vermoord en je het zelf in handen neemt. Hierna ga je ook onder andere in het brein van Max Payne dat hele vage maar leuke levels op levert. Ook is de stad verwikkeld in een sneeuwstorm. In deel 2 had je niet meer die sneeuw sfeer en ook niet meer het gevoel dat de hele wereld je dood wilde hebben. Omdat je vaak geholpen word door mona sax. Bovendien was deel 1 spannender en was het soms zelfs een beetje griezelig. (dat level in het brein van Max Payne dat je het bloed van je baby in het pikke donker moet volgen, of die satanistische club eigenaar die een 2 meter grote schaal vol met bloed en lichaamsdelen op zolder had staan, inclusief kaarsen en bloed pentagrammen) Wat is Max Payne voor een soort spel?? Max Payne is een 3d-Person shooter, je bent een DEA agent, en je bent onderzoekt een zaak. Maar je raakt verliefd op Mona, zij is echter een hoofdverdachte in de zaak. Nooit van gehoord ik ga even op google zoeken heb al wat plaatjes ervan gezocht. Is dit Max Payne 3? Fake. Daar ben ik 100% zeker van. Bewerkt: 23 maart 2009 door Flashingdemon666 Reageren
Wesley Geplaatst: 23 maart 2009 Rapport Geplaatst: 23 maart 2009 YES! Nieuwe Max Payne De film & games zijn echt geweldig _0_ Reageren
lil gta gamer Geplaatst: 23 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 maart 2009 Ik vond de ''Bullet-Time'' echt een geweldige feature in de game. Kan ook niet wachten tot hij uitkomt Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 23 maart 2009 Rapport Geplaatst: 23 maart 2009 *filmpje*Zoals deze. Dat is de trailer van de Max Payne film. Die is ondertussen al uitgekomen. Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 23 maart 2009 Rapport Geplaatst: 23 maart 2009 Eindelijk! ik zat hier al een tijdje op te wachten. Reageren
.Corneria. Geplaatst: 31 maart 2009 Rapport Geplaatst: 31 maart 2009 Jihaaa,eindelijk hij is er ,toffe game!Max Payne vind ik wel een (heeeeeeel) toffe game. Corneria Reageren
LXZ-76 Geplaatst: 31 maart 2009 Rapport Geplaatst: 31 maart 2009 (bewerkt) Ik heb max payne zelf helemaal grijs gespeeld, geweldige game, geweldige Noir sfeer ook. Max Payne had de beste voice acting ooit! Ik kijk dan ook zeer uit naar deel 3. En die cover is 100% fake. Verkeerd letter type van de titel en mona is niet het type voor een O.D. Bewerkt: 31 maart 2009 door LXZ-76 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.