Jeffrey S Geplaatst: 9 mei 2005 Rapport Geplaatst: 9 mei 2005 Op een ander forum meende iemand dat hij een ''modern car'' mod heeft gebruikt, daardoor werden veel auto's automatisch converted in moderne auto's, kan iemand mij vertellen waar ik deze kan vinden? Reageren
Roxx0rz Geplaatst: 10 mei 2005 Rapport Geplaatst: 10 mei 2005 (bewerkt) bedoel je mij? met alle gemodde auto's? al die auto's moet je apart installeren... je kan het vinden onder modding help Bewerkt: 10 mei 2005 door BoMBeRMeN Reageren
the-dude Geplaatst: 16 mei 2005 Rapport Geplaatst: 16 mei 2005 Op een ander forum meende iemand dat hij een ''modern car'' mod heeft gebruikt, daardoor werden veel auto's automatisch converted in moderne auto's, kan iemand mij vertellen waar ik deze kan vinden? ja dat kan ik ... je moet opzoek gaan naar de nieuwste car mod installer ik geef je de url ervan en dan pak je de 2e van boven url:*** hopelijk heb ik je hier genoeg mee geholpen. p.s. ik heb wel een vraagje of jij weet of je meer autos kan invoeren dan dat er zijn. ik heb nu dat je steeds een auto moet vervangen..maar wil t zo doen dat je autos kan invoeren..dus t aantal autos opvoeren gr the dude MClaw: Link verwijderd. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.