Dvt Geplaatst: 23 maart 2009 Rapport Geplaatst: 23 maart 2009 (bewerkt) *Titel hoor 5 in 1 kaartlezer te zijn* Bij Computer stonden altijd icoontjes van welk station welke kaartlezer was: Welke SD was, welke xD, welke MS... Dat is nu niet meer zo en dus moet ik elke keer ze allemaal proberen. Hoe zou dit kunnen komen? Zoals je kon zien heb ik Windows Vista (Home Premium SP1). Systeemherstel kan niet meer want het is al een tijdje zo... Bewerkt: 23 maart 2009 door Dvt Reageren
Big Boss Geplaatst: 23 maart 2009 Rapport Geplaatst: 23 maart 2009 Bij de eigenschappen kan je toch de naam veranderen? Reageren
Dvt Geplaatst: 23 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 maart 2009 (bewerkt) Bij de eigenschappen kan je toch de naam veranderen? Hehe ja daar heb je een punt. Maar als ik die icoontjes terug heb ben ik nog blijer. Bewerkt: 24 maart 2009 door Dvt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.