gerbieboy6 Geplaatst: 23 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 maart 2009 (bewerkt) Ik weet niet of dit een EE is of al bekend is. Maar ik zag een billboard. (klik hier voor view the snapmap) Met de tekst: ,,We givten you a fly up'' ofzo. Bewerkt: 18 april 2009 door gerbieboy6 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 23 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 maart 2009 leg de grap eens uit of verwijzing, want ik snap hem niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gerbieboy6 Geplaatst: 23 maart 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 maart 2009 (bewerkt) nou die kerel daar heeft een jet pack uit Sa en je er staat iets met vliegen naar dus vliegen met jet pack naar SA Bewerkt: 23 maart 2009 door gerbieboy6 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Bram Geplaatst: 23 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 maart 2009 Als je het Billboard met je sniper van wat dichterbij had bekeken, zie je dat de jongen op de rand van een gebouw staat. Op dat Billboard zie je helemaal geen Jetpack. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TahR78 Geplaatst: 23 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 maart 2009 Hmm op dat plaatje staat er wel een andere EE die je ook kan vinden in Chinatown Wars: dat ''Anna Rex'', is een verwijzing naar ''Anorexia'' (volgens WikiGTA) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gerbieboy6 Geplaatst: 24 maart 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 maart 2009 Lol zie haar wel vaak maar je ziet wel meer vrouwen op bilboarden in GTA IV. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Bram Geplaatst: 25 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 maart 2009 Lol zie haar wel vaak maar je ziet wel meer vrouwen op bilboarden in GTA IV. Ja, maar niet met zo'n Easter Egg erachter, als je dat bedoeld. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gerbieboy6 Geplaatst: 25 maart 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 maart 2009 Nee, ik bedoelde geen EE daarmee. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TahR78 Geplaatst: 26 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 maart 2009 Jeej nu heb ik ook een EE gevonden (Btw, op een een of andere manier mag je toch geen slotjes vragen?) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gerbieboy6 Geplaatst: 28 maart 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 maart 2009 BTW? geen jetpack je ziet ze wel meer hangen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ietsAnders0 Geplaatst: 29 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 29 maart 2009 BTW? geen jetpack je ziet ze wel meer hangen. BTW betekent "By the way" Dus een soort van "Trouwens" Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Basssss Geplaatst: 29 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 29 maart 2009 (bewerkt) Volgens mij staat er "Giving you a lift up" i.p.v. "We givten you a fly up". Bewerkt: 29 maart 2009 door Basssss Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Bram Geplaatst: 29 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 29 maart 2009 Je mag hier niet om slotjes vragen, dus dat zal ik dan ook maar niet doen. Maar dit is in elk geval geen Easter Egg, je ziet nergens een Jetpack uit SA, en de tekst is ook heel anders. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gerbieboy6 Geplaatst: 29 maart 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 maart 2009 Volgens mij staat er "Giving you a lift up" i.p.v. "We givten you a fly up". Ik zei ook dat er zoiets staat! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DonDyon Geplaatst: 7 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 april 2009 misschien een beejte of-topic maar hoe kom je aan die kleren die NB op die sreen aan heeft(A) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.