Nielsdmk Geplaatst: 23 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 maart 2009 Hallo allemaal,, Ik heb gta4 nu alweer een tijdje en ben nu duk bezig om hem voor 100% uit te spelen en alle trophies te halen, maar nu heb ik een probleempje met dwayne. Altyd als ik hem bel neemt hij niet op ik heb het al meerdere dagen geprobeerd . Maar ik wil graag de trophie dat je alle vriendeen boven de 90% mogen, maar bij Dwayne staat hij nu op +- 60%. Tips zijn zeer welkom..... Groeten Niels tot Gta PSN: NIELSDMK Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 23 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 maart 2009 Normaal gezien zal je eerst een e-mail van Dwayne positief moeten beantwoorden. Check dus eens je e-mails, en zoek de mail! Als je hem al eens beantwoord hebt, of nog niet hebt gekregen zal je waarschijnlijk gewoon geduld moeten hebben. Probeer in dat geval enkele keren te saven en vooral te spelen op de uren dat Dwayne wakker is (11:00 - 03:00). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nielsdmk Geplaatst: 23 maart 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 maart 2009 Bedankt voor de info,, zal het mailtje wel slecht beantwoord hebben of niet gehad, blijf het proberen. Zit nu op 80% dus.. Groeten Niels Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.