Cylas Geplaatst: 23 maart 2009 Rapport Geplaatst: 23 maart 2009 Hallo iedereen. In het boekje dat je krijgt bijgeleverd (als je hem legaal koopt) staan van allerlei telefoon nummers. maar ik weet niet hoe je kan bellen (als het wel kan). Help me. Cylas Reageren
Leontjuuh-gta Geplaatst: 23 maart 2009 Rapport Geplaatst: 23 maart 2009 Hallo iedereen.In het boekje dat je krijgt bijgeleverd (als je hem legaal koopt) staan van allerlei telefoon nummers. maar ik weet niet hoe je kan bellen (als het wel kan). Help me. Cylas je kunt volgens mij helemaal niemand bellen.. alleen op internet en al die andere zooi Reageren
Thundercover Geplaatst: 23 maart 2009 Rapport Geplaatst: 23 maart 2009 Je kan enkel naar de site van Ammunation.net en e-mails ontvangen. Bellen, internetten of e-mailen is niet mogelijk in Chinatown Wars. Reageren
gerbieboy6 Geplaatst: 24 maart 2009 Rapport Geplaatst: 24 maart 2009 Je hebt toch ook iets met een PDA? Reageren
SubaruFreak Geplaatst: 24 maart 2009 Rapport Geplaatst: 24 maart 2009 Pda heeft andere dingen alle stats (leven, armor, geld, map enz) Reageren
MadSemtex Geplaatst: 24 maart 2009 Rapport Geplaatst: 24 maart 2009 Eigenlijk wel vreemd dat je niet kan bellen. Want bij ieder persoon waarvan je een mailtje krijgt staat een telefoon nummer. Misschien kan je dat later nog downloaden bij de Rockstar Games Social Club. Maar anders vind ik het wel vreemd. Reageren
N. Bellic Geplaatst: 24 maart 2009 Rapport Geplaatst: 24 maart 2009 Eigenlijk wel vreemd dat je niet kan bellen. Want bij ieder persoon waarvan je een mailtje krijgt staat een telefoon nummer. Misschien kan je dat later nog downloaden bij de Rockstar Games Social Club. Maar anders vind ik het wel vreemd. Dan staat er ook een email adres bij. Maar als je niet kan bellen of e-mailen, wat heeft het dan voor nut? Reageren
TahR78 Geplaatst: 26 maart 2009 Rapport Geplaatst: 26 maart 2009 Eigenlijk wel vreemd dat je niet kan bellen. Want bij ieder persoon waarvan je een mailtje krijgt staat een telefoon nummer. Misschien kan je dat later nog downloaden bij de Rockstar Games Social Club. Maar anders vind ik het wel vreemd. Dan staat er ook een email adres bij. Maar als je niet kan bellen of e-mailen, wat heeft het dan voor nut? Ik denk enkel voor het realisme, om het echt te laten lijken oid. Reageren
SubaruFreak Geplaatst: 26 maart 2009 Rapport Geplaatst: 26 maart 2009 Eigenlijk wel vreemd dat je niet kan bellen. Want bij ieder persoon waarvan je een mailtje krijgt staat een telefoon nummer. Misschien kan je dat later nog downloaden bij de Rockstar Games Social Club. Maar anders vind ik het wel vreemd. Dan staat er ook een email adres bij. Maar als je niet kan bellen of e-mailen, wat heeft het dan voor nut? Ik denk enkel voor het realisme, om het echt te laten lijken oid. Jah helemaal mee eens, het is gewoon om realistisch te lijken Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.