Jump to content

Filmreleases


RobbieB

Recommended Posts

Het is inderdaad niet de bedoeling dat je alles gewoon maar even kopieert, en al helemaal niet zonder bronvermelding. Zet er op zijn minst je eigen mening bij, dus wat je er zelf van vind en waarom je vind dat wij er heen moeten gaan. Daar naast kan je het beste een eigen samenvatting maken, maar dat is aan jou. Gelieve het niet meer te doen zoals je eerder deed, anders gaat dit topic dicht. Merci! =)

Mij goed.

Ik zal er dan mijn mening ook posten.

Link to comment
Delen op andere websites

Robbie, als jij een kenner bent; ken je 'The Lost Battalion', 'Saving Private Ryan', 'Shlinder's List', 'Pearl Harbor',...Zeg niet dat je een kenner bent van films, je bent amper 12 jaar joh...Trouwens, als ik naar de bios ga, ga ik gewoon naar de Kinepolissite hoor.

Link to comment
Delen op andere websites

Robbie, als jij een kenner bent; ken je 'The Lost Battalion', 'Saving Private Ryan', 'Shlinder's List', 'Pearl Harbor',...Zeg niet dat je een kenner bent van films, je bent amper 12 jaar joh...Trouwens, als ik naar de bios ga, ga ik gewoon naar de Kinepolissite hoor.

MegaPilot is een oorlogsfreak? Nee geintje. Zeg, MP, weet jij waar ik Pearl Harbor voor een prikkie kan kopen?

Link to comment
Delen op andere websites

Robbie, als jij een kenner bent; ken je 'The Lost Battalion', 'Saving Private Ryan', 'Shlinder's List', 'Pearl Harbor',...Zeg niet dat je een kenner bent van films, je bent amper 12 jaar joh...Trouwens, als ik naar de bios ga, ga ik gewoon naar de Kinepolissite hoor.

MegaPilot is een oorlogsfreak? Nee geintje. Zeg, MP, weet jij waar ik Pearl Harbor voor een prikkie kan kopen?

Klik! Je kan ook gewoon naar de plaatselijke DVD-winkel gaan, of de Mediamarkt. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Robbie, als jij een kenner bent; ken je 'The Lost Battalion', 'Saving Private Ryan', 'Shlinder's List', 'Pearl Harbor',...Zeg niet dat je een kenner bent van films, je bent amper 12 jaar joh...Trouwens, als ik naar de bios ga, ga ik gewoon naar de Kinepolissite hoor.
Ik heb 'Saving Private Ryan' al gezien, ook 'Pearl Harbor', allebei prachtige oorlogsfilms, vooral 'Saving Private Ryan', mijn lievelings oorlogsfilm! En die '...' heb ik ook wel al gezien.^^
Link to comment
Delen op andere websites

Robbie, als jij een kenner bent; ken je 'The Lost Battalion', 'Saving Private Ryan', 'Shlinder's List', 'Pearl Harbor',...Zeg niet dat je een kenner bent van films, je bent amper 12 jaar joh...Trouwens, als ik naar de bios ga, ga ik gewoon naar de Kinepolissite hoor.

Voel je je als 13 jarige beter? :7 En een 12-jarige kan best wel een film kenner zijn.

Bewerkt: door phantom
Link to comment
Delen op andere websites

Hou eens op met dat gekloot steeds, hij heeft aangegeven dat hij zijn mening erbij post en daarmee is het klaar. Waarom moet er dan opnieuw over gezeken worden, hou het bij het onderwerp van het topic en zeur niet zo.. Laatste waarschuwing.. Ontopic!!

Link to comment
Delen op andere websites

Knowing

Land: Verenigde Staten (2009) | Kinderen toegelaten

Première: 01 April 2009 | Duur: 135 minuten

--------------------------------------------------------------------------------

Regie: Alex Proyas

Met: Nicolas Cage, Rose Byrne

Genre: Thriller, Drama

Verhaal:

Tijdens het schoolfeest opent de directrice een tijdscapsule met berichten die 50 jaar eerder door leerlingen geschreven werden. De boodschap die de kleine Caleb in handen krijgt, slaat nergens op. Een papier vol cijfers in willekeurige volgorde. Geamuseerd tracht zijn vader Ted het document te ontcijferen. Tot hij ontdekt dat elke reeks getallen verwijst naar het exacte tijdstip en het aantal slachtoffers van een recente catastrofe. Tot zijn afgrijzen blijken de laatste drie reeksen rampen te voorspellen. Een ijzingwekkende race tegen de klok begint... Nagelbijten en hersenkraken gegarandeerd met deze razend spannende film van Alex Proyas (I, Robot) met Nicolas Cage (Face/Off, Matchstick Men) en Rose Byrne (Damages, 28 Weeks Later).

Ik geef deze film een 9/10

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...