ThunderGTA Geplaatst: 23 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 maart 2009 Onlangs heb ik eens uitgetest hoeveel auto's ik op m'n parkeerplaatsen zou kunne zetten.. Ik heb er bij ééntje toch 7 opgekregen. Als ik Save zijn ze weer weg... Bij een ander Save House is dit dan niet zo. Als ik dan weer naar hetzelfde SaveHouse ga en ga saven kan hij er wel 4 saven op één parkeerplaatst. Word ik nu zot of kan dit? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sprunk Geplaatst: 23 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 maart 2009 De auto's moeten wel volledig binnen het gele vlak staan, en je moet de auto's op slot zetten, anders worden ze gejat. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scarface92 Geplaatst: 23 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 maart 2009 Je kunt minimaal 2/3 voertuigen op je parkeervak zetten. Als je er meer opzet dan staan ze meestal niet binnen het gele vak en verdwijnen ze. Dit kan natuurlijk ook een bug zijn, of je hebt ze niet op slot staan. Bij de XBox inhouden als je uitstapt en bij de Ps3. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Bram Geplaatst: 23 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 maart 2009 Je kunt minimaal 2/3 voertuigen op je parkeervak zetten. Als je er meer opzet dan staan ze meestal niet binnen het gele vak en verdwijnen ze. Dit kan natuurlijk ook een bug zijn, of je hebt ze niet op slot staan. Bij de XBox inhouden als je uitstapt en bij de Ps3. Nee, je kunt maximaal maar 2 voertuigen op je parking zetten. Als je er drie (of meer) op zet, blijven alleen de 2 laatst gebruikte voertuigen over. En je moet ze inderdaad wel met alle 4 de wielen binnen het vak zetten. Het best kun je ook de auto zo ver mogelijk tegen de stoeprand zetten; ik had eens dat hij ver van de stoep af stond, en toen moest een bestuurder uitwijken voor een andere wagen, en botste mijn Infernus uit het vak. Infernus kwijt. Groeten, Gta Bram. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 23 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 maart 2009 Gelijk een toevoeging, het slechtste Savehouse om je auto's op te slaan is het Appartement van Roman. Het beste is die in Bohan. Je kan naar mijn weten 2 auto's en 1 motor in je parkeervak zetten. Gejat worden kunnen ze altijd maar daar heb je in Bohan (bijna) nooit last van. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scarface92 Geplaatst: 23 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 maart 2009 Je kunt minimaal 2/3 voertuigen op je parkeervak zetten. Als je er meer opzet dan staan ze meestal niet binnen het gele vak en verdwijnen ze. Dit kan natuurlijk ook een bug zijn, of je hebt ze niet op slot staan. Bij de XBox inhouden als je uitstapt en bij de Ps3. Nee, je kunt maximaal maar 2 voertuigen op je parking zetten. Als je er drie (of meer) op zet, blijven alleen de 2 laatst gebruikte voertuigen over. Groeten, Gta Bram. Dat is niet waar, zoals Cuban Gangster al zij, je kunt 2 voertuigen plaatsen en nog 1 motor of scooter. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ferre Geplaatst: 23 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 maart 2009 Er is volgens mij wel ruimte voor 3, 4, 7 of over 9000 voertuigen, maar hij slaat er bij mij maar 2 op. Als ik er 3 NRG900 motoren op zet dan staat die 3e er tijdelijk. Als ik het spel opnieuw opstart is hij weg. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wearenotreal Geplaatst: 23 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 maart 2009 Er is volgens mij wel ruimte voor 3, 4, 7 of over 9000 voertuigen, maar hij slaat er bij mij maar 2 op. Als ik er 3 NRG900 motoren op zet dan staat die 3e er tijdelijk. Als ik het spel opnieuw opstart is hij weg. Inderdaad, 2 voertuigen is ook bij mij het maximum, motor of niet. Dit is voor pc... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.