mircer Geplaatst: 23 maart 2009 Rapport Geplaatst: 23 maart 2009 Sommige zeggen dat ling in de missie under the gun dood gaat, maar ze wordt opgehaald door een ambulance weet een van jullie of ze levend of dood is? mvg, mircer Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 23 maart 2009 Rapport Geplaatst: 23 maart 2009 Ze wordt meegenomen door een ambulance en is nadat ze neergeschoten wordt al dood. Je komt er dus niet meer in het spel tegen. Reageren
The Hulk Geplaatst: 23 maart 2009 Rapport Geplaatst: 23 maart 2009 Wel jammer ik vond het wel een leuke personage. Reageren
nintendo5998 Geplaatst: 23 maart 2009 Rapport Geplaatst: 23 maart 2009 volgens mij is ze dood of toch aan de zware verwondingen dood gegaan. Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 24 maart 2009 Rapport Geplaatst: 24 maart 2009 Het was een leuke vrouw ja helaas snel afgemaakt. Reageren
GTAisTHEbest Geplaatst: 26 maart 2009 Rapport Geplaatst: 26 maart 2009 Ik snap heel het verhaal lijn niet! omdat het ENGELS is!!! Wie is Ling? Die vrouw? Reageren
Leontjuuh-gta Geplaatst: 26 maart 2009 Rapport Geplaatst: 26 maart 2009 Ik snap heel het verhaal lijn niet! omdat het ENGELS is!!! Wie is Ling? Die vrouw? omg.. Ja da is die vrouw die jou al die vecht kunstne leeert Reageren
Jay; Geplaatst: 26 maart 2009 Rapport Geplaatst: 26 maart 2009 Ik snap heel het verhaal lijn niet! omdat het ENGELS is!!! Wie is Ling? Die vrouw? Ling Shan is een vrouw die je in een van de eerste paar missies tegenkomt. Je leert haar voor het eerst 'kennen' in de missie Pursuit Farce waarbij ze gelijk al met jou in de auto stapt. In die missie Under the Gun sterft ze uiteindelijk nadat ze door een gangster wordt doodgeschoten. Een ambulance zal haar oppikken. Tevergeefs, ze is dan al gestorven. Al met al was Huang Lee best gecharmeerd door haar looks en zou die graag een 'kopje koffie' met haar drinken. Die kans heeft hij nooit gekregen en hij is na haar dood nogal geschokt hoe dit heeft kunnen gebeuren. Ze is immers getraind in vechtkunst en weet veel van wapens af. Reageren
PowerPats Geplaatst: 27 maart 2009 Rapport Geplaatst: 27 maart 2009 Ach ze was toch alleen maar een tutorial persoon die je alleen alle beginselen moest leren, na dat had je haar eigenlijk toch niet meer nodig. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.