Rickyboy30 Geplaatst: 23 maart 2009 Rapport Geplaatst: 23 maart 2009 Heeyy! ik heb het spel H.A.W.X. voor op de PC, ik las dat er voor de DEMO een mod is waarbij je bijna alle vliegtuigen vrijspeelt. nu is mijn vraag: bestaat dit ook voor de volledige versie ? laterz! Reageren
gta master 1 Geplaatst: 23 maart 2009 Rapport Geplaatst: 23 maart 2009 Met die mod bedoelen ze waarschijnlijk, dat je meerdere viegtuigen uit de volledige versie hebt, die je normaal niet in de demo kan krijgen. En in de volledige versie heb je natuurlijk alle vliegtuigen er in zitten . maar ik begrijp natuurlijk wel dat je bedoelt dat je ze geunlockt wil hebben. google even naar ''100% H.A.W.X. saved game'' en je zult wel een goede saved game tegenkomen. in de readme staan meestal de instructies hoe je de saved game installeerd. Reageren
Rickyboy30 Geplaatst: 24 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 24 maart 2009 Met die mod bedoelen ze waarschijnlijk, dat je meerdere viegtuigen uit de volledige versie hebt, die je normaal niet in de demo kan krijgen. En in de volledige versie heb je natuurlijk alle vliegtuigen er in zitten .maar ik begrijp natuurlijk wel dat je bedoelt dat je ze geunlockt wil hebben. google even naar ''100% H.A.W.X. saved game'' en je zult wel een goede saved game tegenkomen. in de readme staan meestal de instructies hoe je de saved game installeerd. thanks ik had ondertussen al een unlocker en trainer gevonden, was het vergeten te posten :$ toch bedankt ! ------------------------------- CLOSED ----------------------------------------------- Vind ik xD >>> Door Ikkes: Ik niet en ik ben de baas , haha nee hoor een topic hoeft in princiepe niet gesloten te worden als het afgehandelt is, hij zal vanzelf "wegzakken" <<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.