Jump to content

Bus


Noviozone

Recommended Posts

Heb ik een mooie mod voor de bus geïnstalleerd, zie ik die bus nergens rijden!

Waar heb ik de grootste trefkans op de bus, en dus niet de Coach!

Ivm eerdere problemen ben ik niet van plan een carspawner te gebruiken dus het gaat echt om een plaats waar de bus vaak/regelmatig spawnt.

Link to comment
Delen op andere websites

De Bus is redelijk zeldzaam en heeft geen vaste parkeerplek, als je 'm zoekt heb je grote kans dat je 'm niet vindt. Pas de modificatie toe op de Coach i.p.v. de Bus en/of gebruik gewoon een goede carspawner. Je ziet vaker een Coach rondrijden dan een Bus, daarnaast heeft de Coach twee vaste parkeerplaatsen.

Link to comment
Delen op andere websites

ik dacht vlakbij san fiero, bij dat radarstation op die berg.

daar tegenover is een parkeerplaats, en daar staat ie meestal

Dat is de Coach en niet de Bus!! Graag alleen reacties als het daadwerkelijk om de Bus gaat en niet om de Coach. Maar gezien topicstarter al even niets van zich heeft laten horen denk ik niet dat verdere reacties echt een toegevoegde waarde kan hebben. Laten we even afwachten of er van zijn kant nog een reactie terug komt.
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
ik dacht vlakbij san fiero, bij dat radarstation op die berg. daar tegenover is een parkeerplaats, en daar staat ie meestal
Kan iemand mij misschien via de plattegrond met paint aanwijzen waar dat is, radarstation op die berg bij san fierro?

Alvast bedankt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zie de bus vaak in Los Santos hier Daar linksonder in Los Santos, je ziet ze amper bij Grove Street maar iedereen ziet hem ergens anders. Wat wel rot is, is dat als je hem volgt en de bocht om gaat verdwenen is.

Link to comment
Delen op andere websites

ik dacht vlakbij san fiero, bij dat radarstation op die berg. daar tegenover is een parkeerplaats, en daar staat ie meestal
Kan iemand mij misschien via de plattegrond met paint aanwijzen waar dat is, radarstation op die berg bij san fierro?

Alvast bedankt.

Dat is bovenop Missionary Hill, zuidwest San Fierro, maar nogmaals: daar staat een Coach, geen Bus. Missionary Hill bevat tevens een Snapshot nummer 1, is de finishplaats van de Beat the Cock die in Santa Maria Beach begint en ligt tevens op de route van de race San Fierro Hills.
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...