frankyyguy Geplaatst: 24 maart 2009 Rapport Geplaatst: 24 maart 2009 (bewerkt) Post hier al je ideeen over een "Nieuwe" Gta. Wat zou je willen? Hier iniedergeval een uitgebreide uitleg van wat ik graag zou willen in een Nieuwe Gta. ik heb VEEL werk gehad in dit topic, dus hoop dat jullie de tijd even nemen om dit door te lezen. Persoonlijk leek een Next Gen San Andreas "mij" het leukst, maar aangezien dat niet op de juiste volgorde zou zijn, zou ik eerder een Next Gen Vice City verwachten. Ik denk dat een volgende Gta niet overdreven veel zal kunnen verbeteren qua mogelijkheden, want Gta IV was van zichzelf al erg groot en Succesvol. Als opvolger van Gta IV willen we natuurlijk een game die nog veel leuker en spannender zal worden! Hier zal ik opnoemen wat ik R* aan zou raden en wat "Mij" het leuktst lijkt. (Wat natuurlijk mogelijk moet zijn) Hop in Hop Out Co-op Deze mode "unlock" je als je de storyline uit hebt gespeeld. Hier zul je automatisch in andermans spel joinen via deze nieuwe optie. Ook kunnen andere spelers hetzelfde doen in jou spel, zodra jij het spel uit hebt gespeeld. Dit lijkt me niet een al te grote nieuwe Feature, maar brengt wel een hele hoop plezier op Met deze optie ben je als "eigenaar/Host"van de Game, de protagonist/Main Character. Andere spelers zullen daarintegen hun eigen Online Character zijn. Jullie weten ook vast dat Gta IV multiplayer een iets minder realistische stad had. Hier kon je bijvoorbeeld auto's stelen zonder een ruitje door te slaan, mensen vielen erg snel om zodra je tegen ze op liep en polities zullen je niet arresteren, maar meteen dood schieten. Met deze "Co-op" mode zul je alles kunnen doen wat je met Offline singleplayer kunt. Zo kun je met een online speler Missies en zij missies voltooien, Mini games spelen zoals Bowlen, Poolen Kaarten, Noem maar op! (Lijkt me erg leuk om voor het eerst iemand viritueel in te maken met bowlen!) Vergeet niet dat singleplayer cheats heeft! Zelf ben ik niet zo'n cheater, maar buiten missies om vind ik het wel eens leuk om zo lang mogelijk in leven te blijven tijdens de politie me achtervolgt. Zonder cheats ga je namelijk erg snel dood in Gta IV. Dit zou ook weer een nieuwe belevenis zijn als je dit deed met een vriend online. (Misschien komt bij sommigen van jullie dit bekent voor in Saints row 2, maar een Co-op Optie in een hele realistische stad lijkt me erg leuk!) Je zult ook het aantal toegestaande spelers kunnen aanpassen via "Opties". (Maximaal 4) Om het spel niet te makkelijk te maken, zal de Moeilijkheids Graad Zich aanpassen aan het Aantal spelers die in jou game zitten. Bij 4 spelers zullen de missies uitgeschakelt worden. Eventuele Verbeterde Mogelijkheden "Single Player" Het kopen van je eigen telefoon lijkt me een goede Feature. Er zal ruime keuze zijn uit Telefoons, en Mobiele Telefoons. Ook zul je net als in Gta IV je eigen ringtones en Themes kunnen Downloaden/Kopen. Wat dachten jullie van een Optie in je Mobiele Telefoon waar je je eigen Ringtone Kunt creeren?! Wat me ook best een leuke vernieuwing lijkt, zijn Arcade games via je mobiele telefoon en in verschillende gelegenheden in de stad. Vanaf nu zul je niet meer tegen de computer spelen, maar online tegen andere spelers! Ook heb je hier je eigen Online High score! Deze games zullen niet heel bijzonder zijn, maar online zou dit wel al een stuk leuker maken. Nog iets meer realisme zou natuurlijk altijd leuk zijn, maar dit zal natuurlijk wel moglijk moeten zijn, aangezien je niet alles kunt stoppen in een game. Vol is vol als je begrijpt wat ik bedoel. Aantal voorbeelden "iets meer realisme": Bedelende Zwervers. "Deze had je ook in Gta IV, maar deze keer zullen ze ook andere pedestrians om geld vragen, waarop ze een positief of negatief antwoord krijgen. Hier zullen de pedestrians verschillende zinnen uitspreken. A-sociale mensen/ of zwervers Plassend in een Armoedig "Appartament" of achterbuurd. Vuilnismannen die de containers legen en naar een volgende locatie rijden. Achtergrond geluiden, zoals een blaffende hond (ookal zul je ze niet zien) En Sirenes van Politie Auto's. Hier zou ik nog wel een aantal dingen bij kunnen verzinnen, maar zoals ik eerder zei, Vol is vol! Ik weet ook niet of AL deze realistische Features er bij kunnen. Het ZOU mooi zijn! Online Multiplayer Ja, ja! De Multiplayer Matches mag je natuurlijk nooit Weg laten! Multiplayer in Gta IV vond ik zelf erg leuk, maar toch vond ik dat er een aantal dingen zeker wel verbetert mogen worden! Neem bijvoorbeeld het zoeken naar beschikbare matches. Gta IV bezit alleen een auto search optie, waardoor je niet verfijnd kunt zoeken. Hierdoor onstaan veel frustraties. Een paar voorbeelden: Je wilt bijvoorbeeld spelen in een online match "Death Match", maar je hebt een hekel aan Auto-Aim. Je beland telkens in een match waar Auto Aim Ingeschakelt is. Je hebt een keer zin in wat anders... Opeens komt het in je op een match te starten. (Team Death Match) MELEE Only Je wacht en wacht tot eindelijk wat spelers in je match komen. Uiteindelijk speel je 1 tegen 1 Melee Only... (Being a Host can be tough) Je hebt een keer zin in wat chaoss. Je wilt spelen in een match met het maximale aantal spelers. Telkens kom je terecht in een match met 4 spelers.. Je zoekt snel een nieuwe match, voordat het spel start. Plotseling ben je weer de host. Dit kan lang duren. Het Feit dat het verfijnd zoeken niet mogelijk is voor "online matches" zorgt voor een dat veel gamers vaak gefrustreerd raken. Een match aangepast is erg leuk, maar vaak is dit niet mogelijk. Zou het niet leuk zijn als je Free Mode kunt spelen zonder dat mensen jou aan kunnen vallen als "Jij" dat wilt? Zou je het niet leuk vinden om met alleen krachtige wapens te spelen wanneer jij dat wilt? Of wat dacht je van Rocket Launchers only? Met Verfijnd zoeken kun je voor matches zoeken die aangepast zijn naar jou idee. Zo kun je zoeken naar matches van een uur. Matches met Alleen pistolen, go zo door. Je krijgt meestal een net overzicht van matches. Online Multiplayer: Kill Streaks Ok, misschien is dit idee een beetje flauw. Kill Streaks heb je namelijk ook in CoD, maar wat is er mis mee als andere games dit ook hebben? Ik heb dus eens na zitten denken over een mogelijke Kill Streak Optie. Mijn idee was bijvoorbeeld het krijgen van een Kill Streak Beloning. Zo zul je de mogelijkheid hebben "Backup" te krijgen zodra je Bijvoorbeeld "3 Kills" hebt zonder zelf dood te gaan. Wel moet je dit gene selecteren uit b.v. je telefoonboek. Met Backup komen 2 "computer bestuurbare" spelers (Bots) jou helpen. Ze zullen alle vijandelijke spelers aanvallen en je volgen totdat ze dood gaan. Met een Kill Streak van 5 of 6 krijg je de optie om Air Support Te selecteren via je Mobiele Telefoon. Zo zul je bellen en vragen om Air Support. Met Air Support zal er een Helicopter aan komen vliegen waarbij 1 mannetje vijandelijke spelers aanvalt vanuit de lucht met een AK 47 of een Rocket Launcher. Hierna is er nog 1 Kill Streak beloning over. Weapon Support Voor deze Kill Streak zul je 9 vijandelijk spelers moeten doden zonder zelf ten onder te gaan. Met deze Kill Streak Zal er een Auto jou richting op rijden. De Auto stopt, en je kunt een aantal krachtige wapens uit de Kofferbak halen. Wapens die je zult krijgen zijn: De Sniper, de rocket launcher, de AK 47 en een Automatic ShotGun. Pas wel op dat vijandelijke spelers de Auto niet overhoop schieten zodat je de deze Wapens niet meer kunt krijgen! Kill streaks zul je in het begin niet krijgen. Als eerst zul je 30 headshots moeten hebben, voordat deze Feature mogelijk is! Online Multiplayer: Rangen Systeem Deze is er niet meer. Vanaf nu zul je geld binnen krijgen door vijandelijke spelers te doden, Missies te voltooien (zoals we Bijvoorbeeld Hangman's NOOSEof Bomb Da Base II hadden in Gta 4) en Race's te winnen inRace/Gta Race. Wat doe je met het geld? Heel simpel. Met dit geld zul je kleding kopen. Je hebt ook een enorm rijke keuze uit diverse soorten kleding. Alle soorten kleding zijn al verkrijgbaar vanaf het begin, maar de prijzen verschillen enorm! Wat doe je? je koopt iets eenvoudigs en spaart voor geld, zodat je de mooiste maar ook ALLER Duurste kleding draagt, of je geeft niet veel om kleding en spaart voor een mooie Auto! Race/Gta Race Net als Gta 4, heb je hier ook de Race/Gta Race Match. Vanaf nu kun je niet zomaar een auto selecteren. Je zult eerst een auto moeten kopen voordat je hier kunt racen! Dit is nu een van de redenen waarom een "Money System" zo enorm belangrijk is online. Je zult je auto's tunen en custimizen zoals jij wilt. Dit kost ook allemaal geld! Eem Rangen Systeem is daarintegen snel op zijn hoogst. Ik vind daarom een Money Systembeter, want je speelt langer door met een doel. Een doel waar je nog heel lang plezier in hebt. Je kunt namelijk zo veel Auto's en kleding kopen als je wilt. Ook kun je bijvoorbeeld je kleding verkopen voor extra geld als je spaart voor een luxe Auto die je nog wilt Pimpen naar eigen smaak. Alles is mogelijk! Onthoud dat je je gekochte Auto's alleen kunt gebruiken in Race/Gta Race! Veel soorten voertuigen hebben verschillende soorten classes. Je zult daarom voor verschillende soorten Race's verschillende soorten voertuigen moeten kopen, wil je mee doen aan een Race met andere Voertuigen. Heb je hier geen zin in? Geen probleem. Je kunt altijd zoeken naar matches waar alle soorten voertuigen, zoals Motoren, en verschillende soorten Auto's van toepassing zijn. Ook kun je zoeken naar Matches waar alleen het voertuig wordt gebruikt die jij wilt gebruiken! Dit allemaal moet mogelijk zijn met "verfijnd zoeken" (Dit is natuurlijk op Helicopters en boten na) Dat waren zo'n beetje al mij ideen over een "Nieuwe Gta". Een enorm goede multiplayer zou ik R* ook aanraden, aangezien Online Multiplayerop Consoles tegenwoordig erg populair is. Dit zijn ook 1 van de meest lang gespeelde en meest gekochte Games. Kijk naar Halo 3 en CoD 4. Buiten deze "nieuwe" Features om, mag een enorm goed en spectaculair verhaal van mij ook wel te pas komen! Door al deze Features zou de game een zeer belangrijke singleplayer en Multiplayer hebben vanwege een Money System, Kill Streak optie en een Hop in Hop Out Co-op Optie die je Unlocked zodra je de game uitspeelt Wat vinden jullie van m'n idee? Het klinkt misschien overdreven dat ik zo uitgebreid uitleg hoe deze Gta zou zijn, maar het is maar een Idee! Ik heb dit idee eerder ergens gepost in een topic, maar helaas kan ik het hele topic niet meer vinden! Ik heb een search gedaan, heel vreemd. Lijkt dit jullie leuk in een "volgende Gta" ? Ik hoop hier een reactie op! Ik heb namelijk HEEL wat werk gehad aan dit topic! Feedback SVP Bewerkt: 24 maart 2009 door frankyyguy Reageren
joppie Geplaatst: 24 maart 2009 Rapport Geplaatst: 24 maart 2009 Ja leuk al die dingen maar je kunt eindeloos blijven fantaseren over wat er allemaal in een GTA moet. Maar het moet ook nog eens allemaal gemaakt worden... Het moet natuurlijk wel GTA blijven en geen Sims waar je inderdaad een hond hoort op de achtergrond terwijl je hem niet ziet (tot hij een gat graaft in je tuin). En hier was volgens mij al een topic over om te kunnen praten over een volgende GTA...? Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 24 maart 2009 Rapport Geplaatst: 24 maart 2009 (bewerkt) Je hebt je fantasie in ieder geval goed op de loop gelaten, dat geef ik graag toe. En je hebt daarnaast ook alles nog eens goed uitgedacht. Ik zou als ik jou was je posttekst vertalen in het Engels, en opsturen naar R*. Wellicht dat ze er iets mee doen! Forumwise zijn hier inderdaad al meerdere topics over gemaakt, en zijn deze gesloten vanwege het feit dat een volgende GTA nog niet officieel door R* is aangekondigd. Ik denk wel dat dit met dit topic ook zal gebeuren. Eerst maar eens afwachten wat voor DLC er misschien nog wel voor alledrie de consoles op de planken ligt! EDIT: En ik lees net dat je het hele verhaal in dit topic ook al hebt gepost? Bewerkt: 24 maart 2009 door Jacky-2007 Reageren
Sprunk Geplaatst: 24 maart 2009 Rapport Geplaatst: 24 maart 2009 Ja, ja! De Multiplayer Matches mag je natuurlijk nooit Weg laten! Multiplayer in Gta IV vond ik zelf erg leuk, maar toch vond ik dat er een aantal dingen zeker wel verbetert mogen worden! Neem bijvoorbeeld het zoeken naar beschikbare matches. Gta IV bezit alleen een auto search optie, waardoor je niet verfijnd kunt zoeken. Hierdoor onstaan veel frustraties. Een paar voorbeelden: Je wilt bijvoorbeeld spelen in een online match "Death Match", maar je hebt een hekel aan Auto-Aim. Je beland telkens in een match waar Auto Aim Ingeschakelt is. Je hebt een keer zin in wat anders... Opeens komt het in je op een match te starten. (Team Death Match) MELEE Only Je wacht en wacht tot eindelijk wat spelers in je match komen. Uiteindelijk speel je 1 tegen 1 Melee Only... (Being a Host can be tough) Je hebt een keer zin in wat chaoss. Je wilt spelen in een match met het maximale aantal spelers. Telkens kom je terecht in een match met 4 spelers.. Je zoekt snel een nieuwe match, voordat het spel start. Plotseling ben je weer de host. Dit kan lang duren. Het Feit dat het verfijnd zoeken niet mogelijk is voor "online matches" zorgt voor een dat veel gamers vaak gefrustreerd raken. Een match aangepast is erg leuk, maar vaak is dit niet mogelijk. Zou het niet leuk zijn als je Free Mode kunt spelen zonder dat mensen jou aan kunnen vallen als "Jij" dat wilt? Zou je het niet leuk vinden om met alleen krachtige wapens te spelen wanneer jij dat wilt? Of wat dacht je van Rocket Launchers only? Met Verfijnd zoeken kun je voor matches zoeken die aangepast zijn naar jou idee. Zo kun je zoeken naar matches van een uur. Matches met Alleen pistolen, go zo door. Je krijgt meestal een net overzicht van matches. Er zit trouwens al een zoekfuntie in GTA IV multiplayer, namelijk custom match. Je kunt dan filteren op wat jij wilt. Wil je bijvoorbeeld in prison? dan geef je dat aan en krijg je alle matches in prison, waarvan jij er zelf een kunt kiezen. Dus bestaat deze funtie gewoon al. Reageren
RustyRustler89 Geplaatst: 24 maart 2009 Rapport Geplaatst: 24 maart 2009 Erg leuk bedacht dit, een puntje mag er van mij nog wel bij Bij elk spel kan je Ranked Multiplayer met vrienden doen, bij GTA kan je dat alleen een Custom Game doen... Ik vind het veel leuker om met vrienden een TDM te doen met een doel (Dus Ranked) Reageren
TahR78 Geplaatst: 24 maart 2009 Rapport Geplaatst: 24 maart 2009 Ehm, er is toch al een topic over je eigen GTA? Reageren
FayaPonDem Geplaatst: 24 maart 2009 Rapport Geplaatst: 24 maart 2009 ah mensen vit niet ik kan me volledig vinden met wat de starter zegt. vooral dat van dat geld verdienen in multiplayer Reageren
Gta Bram Geplaatst: 24 maart 2009 Rapport Geplaatst: 24 maart 2009 Leuk topic! Om te beginnen hoop ik dat het zich in Vice City afspeelt. Ik hoop dat het meer om geld draait in de volgende Gta. Dus dat je echt moet werken voor je geld, en niet dat als je klaar bent met de storyline, je alles kunt kopen wat je wilt. Dat zou het spel ook wel leuker maken. Het zou ook leuk zijn dat je weer in bezit van een bedrijf kunt zijn. Dat je bijvoorbeeld ook bedrijfswagens moet kopen, en dat je geld moet investeren om geld te kunnen verdienen. Het lijkt me ook wel leuk dat je niet altijd auto's kunt jatten, maar dat je ook gewoon een auto moet kopen. En dat je veel meer kleren kunt kopen. Ik zou ook wel willen dat er meer huizen te koop zijn ( Van kleine krotjes tot villa's ) en dat je je huizen ook een beetje kan inrichten. Nou, dit was ongeveer de helft van mijn ideeen. Ik hoop dat er veel mensen op dit topic reageren . Groeten, Gta Bram. Reageren
wesley123 Geplaatst: 24 maart 2009 Rapport Geplaatst: 24 maart 2009 de nieuwe schijnt in dc te gaan afspelen. een gast op gtaforums.com had een r* gast gespot die fotos aan het maken was Reageren
frankyyguy Geplaatst: 24 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 24 maart 2009 Ja, ja! De Multiplayer Matches mag je natuurlijk nooit Weg laten! Multiplayer in Gta IV vond ik zelf erg leuk, maar toch vond ik dat er een aantal dingen zeker wel verbetert mogen worden! Neem bijvoorbeeld het zoeken naar beschikbare matches. Gta IV bezit alleen een auto search optie, waardoor je niet verfijnd kunt zoeken. Hierdoor onstaan veel frustraties. Een paar voorbeelden: Je wilt bijvoorbeeld spelen in een online match "Death Match", maar je hebt een hekel aan Auto-Aim. Je beland telkens in een match waar Auto Aim Ingeschakelt is. Je hebt een keer zin in wat anders... Opeens komt het in je op een match te starten. (Team Death Match) MELEE Only Je wacht en wacht tot eindelijk wat spelers in je match komen. Uiteindelijk speel je 1 tegen 1 Melee Only... (Being a Host can be tough) Je hebt een keer zin in wat chaoss. Je wilt spelen in een match met het maximale aantal spelers. Telkens kom je terecht in een match met 4 spelers.. Je zoekt snel een nieuwe match, voordat het spel start. Plotseling ben je weer de host. Dit kan lang duren. Het Feit dat het verfijnd zoeken niet mogelijk is voor "online matches" zorgt voor een dat veel gamers vaak gefrustreerd raken. Een match aangepast is erg leuk, maar vaak is dit niet mogelijk. Zou het niet leuk zijn als je Free Mode kunt spelen zonder dat mensen jou aan kunnen vallen als "Jij" dat wilt? Zou je het niet leuk vinden om met alleen krachtige wapens te spelen wanneer jij dat wilt? Of wat dacht je van Rocket Launchers only? Met Verfijnd zoeken kun je voor matches zoeken die aangepast zijn naar jou idee. Zo kun je zoeken naar matches van een uur. Matches met Alleen pistolen, go zo door. Je krijgt meestal een net overzicht van matches. Er zit trouwens al een zoekfuntie in GTA IV multiplayer, namelijk custom match. Je kunt dan filteren op wat jij wilt. Wil je bijvoorbeeld in prison? dan geef je dat aan en krijg je alle matches in prison, waarvan jij er zelf een kunt kiezen. Dus bestaat deze funtie gewoon al. Die zoek functie zit vast op de pc versie? want op de ps3 hebben we wel custom match, maar kunnen we alleen maar Host worden. Reageren
RustyRustler89 Geplaatst: 25 maart 2009 Rapport Geplaatst: 25 maart 2009 Die zoek functie zit vast op de pc versie? want op de ps3 hebben we wel custom match, maar kunnen we alleen maar Host worden. Bij de X-Box 60 is hij er ook, maar dan moet je wel Lost and Damned hebben, kan je aangeven of je Friendly fire ON/OFF , Auto-Aim ON/OFF en Police ON/OFF zet Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.