Jump to content

beste processor IV


r.deroos

Recommended Posts

En dan ergens helemaal achteraan heb je nog de Athlon X2. Ben ik even blij dat ik er zo een heb :duh:

Maar eigenlijk is het zo:

Core i7 > Phenom II X4 > Core 2 Quad > Phenom II X3 > AMD Phenom 1/ Core 2 Duo > Athlon X2 > Pentium D > Athlon 64 > Pentium 4 > Athlon XP > Pentium 3 > Athlon > Pentium 2 > Pentium > >>> AMD 80486 >Intel 8086 (op 4.77 Mhz!!!! :puh:)

En dan heb je ook nog de Sempron, Celeron, Atom en overige bagger processoren. Maar dit lijstje is verder niet boejend.

Het gaat erom dat je het best kan gaan, vind ik, voor de Phenom II X4 920 of 940. Ik ben eigenlijk ook een beetje AMD fanboy. Maar ja de i7 is wel iets beter maar kost ook wel wat meer.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 42
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • r.deroos

    12

  • TaartJJ~!

    11

  • Sprunk

    10

  • wesley123

    2

Ik heb nooit wat anders dan Intel gekend, maar met de huidige prijs/kwaliteit verhoudingen is AMD toch de beste keuze.

Dus, slimste voor de prijs is een AMD Phenom x4.

Want hij is even snel als een iets duurdere core 2 duo, en bij de dagelijkse dingen zoals muziek, film enz. heb je aan wat meer ghz toch wat meer?

Oftewel: AMD voor de prijs, en bij dagelijkse dingen houd je ghz over.(denk ik, verbeter me als t moet :tu: )

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, de AMD Phenom II X4 kun je het beste nemen. Dat is de opvolger van de Phenom I. Hij is stukken sneller dan zijn voorganger, en beter dan de Core 2 Duo, en core 2 Quad. De 920 op 2.8 Ghz en je hebt hem al voor 171 euro. Je moet alleen wel een Socket AM2+ moederbord kopen met ondersteuning voor de Phenom II.

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, de AMD Phenom II X4 kun je het beste nemen. Dat is de opvolger van de Phenom I. Hij is stukken sneller dan zijn voorganger, en beter dan de Core 2 Duo, en core 2 Quad. De 920 op 2.8 Ghz en je hebt hem al voor 171 euro. Je moet alleen wel een Socket AM2+ moederbord kopen met ondersteuning voor de Phenom II.

Maar, hoe goed is de Phenom bij GTA IV? (de normale phenom)

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, de AMD Phenom II X4 kun je het beste nemen. Dat is de opvolger van de Phenom I. Hij is stukken sneller dan zijn voorganger, en beter dan de Core 2 Duo, en core 2 Quad. De 920 op 2.8 Ghz en je hebt hem al voor 171 euro. Je moet alleen wel een Socket AM2+ moederbord kopen met ondersteuning voor de Phenom II.

Maar, hoe goed is de Phenom bij GTA IV? (de normale phenom)

Hetzelfde als een Core 2 Duo =.=

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, de AMD Phenom II X4 kun je het beste nemen. Dat is de opvolger van de Phenom I. Hij is stukken sneller dan zijn voorganger, en beter dan de Core 2 Duo, en core 2 Quad. De 920 op 2.8 Ghz en je hebt hem al voor 171 euro. Je moet alleen wel een Socket AM2+ moederbord kopen met ondersteuning voor de Phenom II.

Maar, hoe goed is de Phenom bij GTA IV? (de normale phenom)

Hetzelfde als een Core 2 Duo =.=

ja, maar hoe snel icm een 3870 512mb videokaart en 4gb ram

Link to comment
Delen op andere websites

net zo snel als een Core 2 Duo i.c.m. 3870 512 MB en 4 GB -_-"

Maar hoe moeten wij nou weten hoe goed GTA op die processor loopt. Ik schat dat je medium vloeiend kan krijgen, maar dat weet ik niet zeker.

Link to comment
Delen op andere websites

De Phenom X4 presteert ongeveer gelijk aan een Core 2 Duo, en Core 2 Duo's zijn niet zo fijn met GTA IV.

Phenom X4 presteert dus niet zo lekker met GTA IV.

ik heb er zelf geen verstand van, maar volgens mij is een amd phenom quad 2,5ghz aardig goed bij gta iv.

Link to comment
Delen op andere websites

Als jij er geen verstand van hebt, hoe kan je dat dan volgens jou denken? Õ_Õ

benchmarks lezen, filmpje op youtube bekijken hoe gta loopt, enz.

maar t blijft een 2,5 ghz quadcore... ik neem dus aan dat gta makkelijk loopt op med-high

Bewerkt: door r.deroos
Link to comment
Delen op andere websites

Als jij er geen verstand van hebt, hoe kan je dat dan volgens jou denken? Õ_Õ

benchmarks lezen, filmpje op youtube bekijken hoe gta loopt, enz.

maar t blijft een 2,5 ghz quadcore... ik neem dus aan dat gta makkelijk loopt op med-high

Ja een Quad-Core die hetzelfde presteert als een Core 2 Duo.

cod4.jpg

Zoals je ziet wordt hij bij Call of Duty in de grond geboord door de E8500 @ 3,13 GHz.

OMDAT HET EEN QUAD-CORE IS BETEKEND HET NIET DAT HET SOEPEL LOOPT.

Je hebt ook data overdrachtssnelheid en processorcachegeheugen waar je mee rekening moet houden.

Bewerkt: door TaartJJ~!
Link to comment
Delen op andere websites

Als jij er geen verstand van hebt, hoe kan je dat dan volgens jou denken? Õ_Õ

benchmarks lezen, filmpje op youtube bekijken hoe gta loopt, enz.

maar t blijft een 2,5 ghz quadcore... ik neem dus aan dat gta makkelijk loopt op med-high

Ja een Quad-Core die hetzelfde presteert als een Core 2 Duo.

cod4.jpg

Zoals je ziet wordt hij bij Call of Duty in de grond geboord door de E8500 @ 3,13 GHz.

OMDAT HET EEN QUAD-CORE IS BETEKEND HET NIET DAT HET SOEPEL LOOPT.

Je hebt ook data overdrachtssnelheid en processorcachegeheugen waar je mee rekening moet houden.

oke, bedankt! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Hmm, Als je Phenom gelijk presteerd met een Core 2 Duo, en de Phenom staat in de benchmark boven een Core 2 Quad, betekend dat dan dat de Core 2 Duo en Quad hetzelfde presteren??? :?

Naja, het is al laat, denk niet meer helder.

Trouwens, de Phenom II X4 940 maakt runderlapjes van de Core 2 Duo E8500 :) En kost maar 200 euro. kopen kopen kopen kopen die handel!!!

Bewerkt: door Sprunk
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...