TommieguN Geplaatst: 9 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 mei 2005 (GG) De code "oneindig gezondheid' doet het bij mij niet. Bij jullie wel? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SWYV Geplaatst: 9 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 mei 2005 die oude nee, maar die nieuwe wel maar jij kan niet eens tegen explosiecven, van hele hoge gebouwen vallen en jij bent zeker dood dus on eindig leven cheat bestaat niet eens echt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jack456 Geplaatst: 9 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 mei 2005 (GG)De code "oneindig gezondheid' doet het bij mij niet. Bij jullie wel? bij mij doet die cheat het wel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Roxx0rz Geplaatst: 9 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 mei 2005 dit is vaker gezegd, op de ene playstation\SA dvd doet een cheat het wel en bij de andere niet... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jojogta3 Geplaatst: 9 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 mei 2005 bij mij doet ie het ook niet de nieuw is ook niet fantastisch maar ik doe zonder codes duuszz :lol: :huh: B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BeatboxGamer Geplaatst: 9 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 mei 2005 Bij mij doet hij het ook gewoon. Niks aan het handje. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 9 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 mei 2005 (GG)De code "oneindig gezondheid' doet het bij mij niet. Bij jullie wel? De Cheats zijn getest, dus het ligt aan jou. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-Zero Geplaatst: 9 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 mei 2005 dit vind ik vreemd Spawn RancherUp, Right, Right, L1, Right, Up, Square, L2 Spawn Police Ranger (De terreinwagen van de politie)Up, Right, Right, L1, Right, Up, Square, L2 het is het zelfde code of ben ik nu gek . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jack456 Geplaatst: 10 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 mei 2005 dit vind ik vreemd Spawn Rancher Up, Right, Right, L1, Right, Up, Square, L2 Spawn Police Ranger (De terreinwagen van de politie)Up, Right, Right, L1, Right, Up, Square, L2 het is het zelfde code of ben ik nu gek . ja die cheats zijn het zelfde want er komt altijd wel een gewone rancher als je die twee cheats doet dus eigelijk is die politieranchercheat nep. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Deathiej Geplaatst: 10 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 mei 2005 (GG)De code "oneindig gezondheid' doet het bij mij niet. Bij jullie wel? De Cheats zijn getest, dus het ligt aan jou. die Respect upgrade cheat doet het ook niet en ik ken meer mensen waarbij die cheat het ook niet doen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr.Boss Geplaatst: 10 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 mei 2005 het kan ook zijn dat je zeg maar in een winkel staat dan doet hij het niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The xbox lover Geplaatst: 10 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 mei 2005 volgens mij had het iets te maken met welke versie je hebt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mrtuning Geplaatst: 10 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 mei 2005 :ph34r: bij mij doet die code mmmaaaarrrr met die code ga je niet dood door kogels je ammo gaat er wel van op maar je hard niet (gaat nog wel dood door vallen aangeredenworen enz) :ph34r: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 10 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 mei 2005 dit vind ik vreemd Spawn Rancher Up, Right, Right, L1, Right, Up, Square, L2 Spawn Police Ranger (De terreinwagen van de politie)Up, Right, Right, L1, Right, Up, Square, L2 het is het zelfde code of ben ik nu gek . Wordt aan gewerkt, bedankt! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr.Yo Geplaatst: 10 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 mei 2005 Ik weet niet hoe ze getest zijn als ze alle 2 dezelfde cheat zijn. lol Maar bij mij loopt SA vast als ik wat cheats probeer, zoals de chick magnet cheat. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.