Ice Cold Killa Geplaatst: 10 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 mei 2005 (bewerkt) Meer bloed, Ladies love CJ en verander character model zijn ook nep EDIT: Plattelands voertuigenOveral rijden nu voertuigen die je normaal alleen op het platteland tegen kom L1, L1, R1, R1, L2, L1, R2, Down, Left, Up Plattenlands voertuigen 2 Zelfde cheat bijna als die hierboven, alleen zonder de Hillbilly kleding Triangle, Left, Square, R2, Up, L2, Down, L1, X, L1, L1, L1 ^----- De eerste cheat geeft je geen hillbilly kleding Bewerkt: 10 mei 2005 door ICE COLD KILLA Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jack456 Geplaatst: 10 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 mei 2005 Meer bloed, Ladies love CJ en verander character model zijn ook nepEDIT: Plattelands voertuigenOveral rijden nu voertuigen die je normaal alleen op het platteland tegen kom L1, L1, R1, R1, L2, L1, R2, Down, Left, Up Plattenlands voertuigen 2 Zelfde cheat bijna als die hierboven, alleen zonder de Hillbilly kleding Triangle, Left, Square, R2, Up, L2, Down, L1, X, L1, L1, L1 ^----- De eerste cheat geeft je geen hillbilly kleding nep kan je niet zeggen maarja die cheats doen het bij mij ook niet en ik ben niet de enigste die dat vind. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
amatkarijo Geplaatst: 13 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 mei 2005 ik vin cheats zo zaai :o :o Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 13 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 mei 2005 ik vin cheats zo zaai :o :o Ja, erm.. fijn? Dat is niet echt iets wat een enorme bijdrage is aan topic, totaal géén bijdrage zelfs... Dus niet postboosten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.