zwelg Geplaatst: 24 maart 2009 Rapport Geplaatst: 24 maart 2009 Hoi, Ik heb geprobeerd de missie te dowloaden die jullie hier allemaal op hebben gezet. Maar als ik hem download die winrar map kan ik niks kopieren moet ik als ik die map heb gedowload nog iets doen uitpakken ofsow?? Voordat ik kan kopieren plakken?? Ik hoop op hulp.. groeten zwelg
Gozertje Geplaatst: 24 maart 2009 Rapport Geplaatst: 24 maart 2009 Je moet de save game eerst uitpakken met winrar en dan kun je hem in de map GTA San Andreas User Files zetten Die kan je vinden bij Mijn Documenten
zwelg Geplaatst: 24 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 24 maart 2009 Je moet de save game eerst uitpakken met winrar en dan kun je hem in de map GTA San Andreas User Files zettenDie kan je vinden bij Mijn Documenten ok, ik snap maar uitpakken wat versta je daaronder? opslaan,ergens plaatsen,openen?? groeten en alvast bedankt voor reactie
_KoE_Mzungu Geplaatst: 24 maart 2009 Rapport Geplaatst: 24 maart 2009 Een nieuw/apart topic is absoluut overbodig, vragen over downloads kunnen gesteld worden aan diegene die ze heeft ge-upload. En als het gaat om de savegames van Summerbase, -Matthijs- en Typhoon kan je het beste een PB sturen naar Summerbase omdat hij verantwoordelijk is voor het hosten. Uiteraard kan je ook in één van die twee topics een bericht achterlaten, maar een PB is waarschijnlijk effectiever. PS En uitpakken wil zeggen het uitpakken van een ingepakt archief, zoals een .rar of .zip bestand. Vragen over de benodigde software hiervoor kan je in het Software subforum plaatsen van het Computer Talk forum.
Recommended Posts