Jump to content

muisproblemen

Recommended Posts

Geplaatst:

ik heb sinds kort SA op me laptop staan en bij een kennis van mij heeft hij altijd zonder problemen gewerk.

maar bij mij ondervind in enkele problemen ik kan namelijk niet goed schieten. het probleem is namelijk als volgt.

wanneer ik de missie nines and AK's wil spelen gaat de eerste opdracht goed maar vervolgens moet je met je muiswiel (naar mijn idee) switchen van doelwit maar dat gebeurd niet. wat is het probleem hiervan hopenlijk kan iemand me helpen, want dit probleem is zeer lastig in de volgende missies in SA

Geplaatst: (bewerkt)

Probeer Q en E eens. Ik begrijp je probleem ook eigenlijk niet helemaal, want standaard kan je niet met het muiswieltje van doelwit wisselen. Dan moet je eerst wat instellingen aanpassen. Of heb je dat gedaan?

Bewerkt: door Remi-X
Geplaatst:

de enigste enige keer wanneer je van target kunt wisselen is als je auto-aim aanhebt, verder zul je gewoon meoten richten

• 4 weken later...
Geplaatst:

Hoi, Kan iemand mij helpen???

Soms als ik heb opgeslagen of GTA sa opstart doet mijn muis het niet.... erg vervelend, want dan druk ik op esc en dan op resume...maar dan loopt het spel meestal vast :duh: soms doet hij het gewoon weer. Ik snap het echt niet... Bij mijn broer op de pc doet hij het uitstekend en er zit geen krasje op de cd.

soms ook: Klik ik op load game en dan doet hij het niet. dan bijft hij staan op "load game" en de muis kan ik niet meer bewegen. Dan doe ik Ctrl+Alt+Delete en dan start ik hem weer op en (meestal) doet hij het weer...

Ik hoop dat iemand mij kan helpen ;)

Hoi, Kan iemand mij helpen???

Soms als ik heb opgeslagen of GTA sa opstart doet mijn muis het niet.... erg vervelend, want dan druk ik op esc en dan op resume...maar dan loopt het spel meestal vast soms doet hij het gewoon weer. Ik snap het echt niet... Bij mijn broer op de pc doet hij het uitstekend en er zit geen krasje op de cd. :?

soms ook: Klik ik op load game en dan doet hij het niet. dan bijft hij staan op "load game" en de muis kan ik niet meer bewegen. Dan doe ik Ctrl+Alt+Delete en dan start ik hem weer op en (meestal) doet hij het weer...

Ik hoop dat iemand mij kan helpen ;)

Geplaatst:

BMWDude jij hebt zeker Vista?

Zo ja, dan weet ik niet zeker of er wat valt aan te doen want ik (en nog een paar andere die ik hier op het forum ken) hebben er last van dat de muis het plots niet doet en als ik dan op ESC druk kan ik het nog oplossen maar soms blijft het gewoon zwart. Misschien is er een patch uitgekomen, maar als je Vista hebt kan ik je al geruststellen dat je niet de enige bent!

Geplaatst:

Als je problemen hebt met je muis is het niet handig om te posten in een topic over geluidsproblemen. Daarnaast is het absoluut niet nodig om in meerdere topics hetzelfde bericht te plaatsten.

Lees dit eerst!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...