Jump to content

wat nog meer

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

BEDANKT

Wat moet je allemaal nog meer halen dan de missies, wie heeft een overzicht van in het Nl, anders maar in het Engels ^_^

Bewerkt: door GTAisTHEbest
Geplaatst:
Kijk op wikigta daar staat een 100% checklist.

Die is er nog niet voor CW.

Geplaatst:
Kijk op wikigta daar staat een 100% checklist.

Die is er nog niet voor CW.

Sorry was in de war met TLAD.

Geplaatst:

ik vind dat wikiGTA egt zwaar achterloopt met CW. Alles is verspreid op internet te vinden. Het enige wat ze hoeven doen is het bij elkaar vegen en uploaden. 100% checklist is een voorbeeld.

Geplaatst:
ik vind dat wikiGTA egt zwaar achterloopt met CW. Alles is verspreid op internet te vinden. Het enige wat ze hoeven doen is het bij elkaar vegen en uploaden. 100% checklist is een voorbeeld.

ja maar niet alles is betrouwbaar

Geplaatst:

Sorry boler, in mijn ogen slaat je reactie nergens op, je weet namelijk niet wat er zich allemaal achter de schermen van WikiGTA afspeelt. Zoals je misschien wel weet, of niet weet gebruiken wij geen informatie van andere websites, omdat deze zoals Leontjuuh-gta al vermelde in sommige gevallen niet echt te betrouwen is. De medewerkers zijn gekozen wegens hun GTA-kennis en kunnen dus hun eigen boontjes dopen. Het probleem is misschien dat er te weinig actieve medewerkers zijn voor GTA CW, maar wat moet je daar mee? Nieuwe medewerkers rekruteren, die het na een week al beu zijn om beschrijvingen te maken? Nee, daar schieten we ook niets mee op. Het probleem ligt misschien bij de bezoekers die een week na de release van de game al een volledige beschrijving van alle pagina's verwachten. Kom aan zeg, wij hebben ook nog iets dat een sociaal leven noemt. Om je toch wat moed te geven: we zijn momenteel druk bezig met de missies, het missieoverzicht, de wapens, safehouses en de 100% checklist. Nog even geduld, en je zult beloond worden.

Geplaatst:

Anders kun je altijd nog zelf alles van internet bij elkaar vegen en voila _O_

Geplaatst:

Trouwens, zo erg is het Engels ook alweer niet? Het is gewoon een lijstje met de Engelse namen (die je in het spel toch ook hebt)...

Geplaatst:

ik ben het aan de ene kant met svenie eens maar ook met boler want,

kijk ik had al 56 missies gehaald toen er op wikigta 29 missies stonden terwijl ik er maar drie kwatier per dag achter zit

maar ja .......

Geplaatst:
ik ben het aan de ene kant met svenie eens maar ook met boler want,

kijk ik had al 56 missies gehaald toen er op wikigta 29 missies stonden terwijl ik er maar drie kwatier per dag achter zit

maar ja .......

WikiGTA medewerkers zijn ook geen robots...

Geplaatst:

ik heb nogal voor wat opschudding gezorgd XD maar je hebt idd wel gelijk, maar toch doop je geen boontjes

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...