Jay; Geplaatst: 24 maart 2009 Rapport Geplaatst: 24 maart 2009 ik ben het aan de ene kant met svenie eens maar ook met boler want,kijk ik had al 56 missies gehaald toen er op wikigta 29 missies stonden terwijl ik er maar drie kwatier per dag achter zit maar ja ....... Ik snap je punt, maar zoals Svenie al zei kunnen de medewerkers niet alles in een korte tijd beschrijven. Zolang is het spel ook niet uit, traag kun je het dus niet noemen. Natuurlijk vliegen de missies als een speer voorbij naarmate je in het spel zit. Echter, dit is met alle GTA's zo en ook met bijvoorbeeld GTA IV duurde het even voordat de complete informatie online stond.
mircer Geplaatst: 25 maart 2009 Rapport Geplaatst: 25 maart 2009 nee snap ik daarom ben ik het ook deels met svenie eens
GTAisTHEbest Geplaatst: 25 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 25 maart 2009 0ke, dan wacht nog maar op wikigta, ik kan niet goed engels xD Bedankt mensen
Thundercover Geplaatst: 25 maart 2009 Rapport Geplaatst: 25 maart 2009 ik vind dat wikiGTA egt zwaar achterloopt met CW. Alles is verspreid op internet te vinden. Het enige wat ze hoeven doen is het bij elkaar vegen en uploaden. 100% checklist is een voorbeeld. Nog even toevoegend op Svenie: wat jullie nu kunnen zien op de Wiki is slechts een gedeelte van wat er in totaal aan informatie bij ons is. Er staan ook dingen op klad, maar dat zijn dan nog opzetjes en de informatie ontbreekt voor de helft. Aan halve pagina's online zetten, doen we niet, dus het is nog even geduld hebben.
boler Geplaatst: 25 maart 2009 Rapport Geplaatst: 25 maart 2009 (bewerkt) Ik wil best even helpen ik heb hem toch al uitgspeeld -_- Bewerkt: 25 maart 2009 door boler
Svenie Geplaatst: 25 maart 2009 Rapport Geplaatst: 25 maart 2009 Aanname beleidWat betreft het aannemen van nieuwe leden kijken we dus ook niet meer naar inzendingen. We kijken vooral naar mensen die goed bezig zijn op het forum, en die een grote kennis laten blijken van een van de gebieden waar we iemand voor nodig hebben. Het melden van aanvullingen en correcties in dit forum, is daarbij natuurlijk ook een pluspunt. Als iemand wordt uitgekozen, wordt hij in principe een kandidaat-lid. Hij kan dan nog niets iets op de site aanpassen, maar gaat onder begeleiding van een van de bestaande medewerkers een bijdrage maken ( afhankelijk van de specialiteit, kan dit van alles zijn ( missie beschrijvingen, achtergrondverhaal, screenshots). Wanneer het opgeleverde werk volgens de leden aan de bestaande kwaliteits eisen voldoet, zal hij volledig lid worden. Vanaf dat moment heeft hij toegang tot het EDIT deel van de WikiGTA, en kan hij overal zijn bijdrage leveren. Zie ook dit topic. Deze kan trouwens wel dicht, aangezien het onderwerp al genoeg is aangekaart in het WikiGTA forum.
Recommended Posts