Wienish Geplaatst: 24 maart 2009 Rapport Geplaatst: 24 maart 2009 Kathleen, de blonde zangeres uit de zeer succesvolle groep K3, wil solo verder. Dit werd gisteren bekend gemaakt tijdens een persconferentie. "Tien jaar lang heb ik het beste van mijzelf gegeven en heb ik K3 met hart en ziel gedaan, maar mensen veranderen in tien jaar tijd”, zei Kathleen. "Na veel gesprekken met familie, vrienden en met Karen en Kristel heb ik de moeilijkste beslissing genomen van mijn leven. Met pijn in het hart neem ik afscheid van K3 en daar heb ik een heel dubbel gevoel bij. Enerzijds is Kathleen van K3 nog steeds een deel van mij en dat zal altijd zo blijven. Maar anderzijds ben ik ondertussen dertig geworden en voel ik dat het tijd is om nieuwe wegen te verkennen". Kathleens vertrek betekent echter niet het einde van K3. Kristel laat weten: "Hoe raar het ook zal zijn om zonder Kathleen op een podium te staan na al die jaren met ons drietjes, Karen en ik zijn toch van plan om door te gaan met K3. We zitten nog vol ideeën en plannen die we willen waarmaken". Het is nog niet bekend hoe de toekomst van K3 er precies uit zal komen te zien en of Kathleen vervangen zal worden. Studio 100 heeft wel beloofd dat er dit jaar nog K3-shows komen in zowel Nederland als België. Bron (MSN) Jammer.. Ik vond haar juist 't knapste van de 3 :')
Jesperkaj Geplaatst: 24 maart 2009 Rapport Geplaatst: 24 maart 2009 Kan me eigelijk helemaal niks schelen wat er gaat gebeuren. Is dit ook al zo'n omgekeerde boodschap zoals Massamoord?
Cabyon Geplaatst: 24 maart 2009 Rapport Geplaatst: 24 maart 2009 Hmmm.. Ik heb niks met K3, maar ze waren voor velen zeker wel een idool. Ik vind het wel eens tijd worden (Niet dat ik die Kathleen weg wil hebben, want ik vind die Christel mooier :$) dat ze uit elkaar gaan, want het wordt wel héél langdradig, elke keer een bass erachter, een leuk melodietje, en een tekst die gemakkelijk in je hoofd blijft zitten. Ik hoorde vanmorgen ook een remake van 'Wie heb ik aan de lijn, hallo hallo' het ging zo: 'Wat heb ik aan Kathleen, heej hoo heej hoo'... Dat was wel geniaal.
PowerPats Geplaatst: 24 maart 2009 Rapport Geplaatst: 24 maart 2009 K3 is toch al lang uit, een stel oude vrouwen die zich nog in kinderkleren willen wurmen met paardenstaartjes enz, gewoon triest...
David22 Geplaatst: 24 maart 2009 Rapport Geplaatst: 24 maart 2009 [...] Christel mooier :$) [...] 't Is met een K, waar denk je anders dat K3 vandaan komt? Bovendien interesseert het mij helemaal niet, ik heb toch altijd een hekel aan die liedjes gehad. :$
Cabyon Geplaatst: 24 maart 2009 Rapport Geplaatst: 24 maart 2009 Oeps, sorry. Tja, ik weet ook wel dat mijn spelling hoger is dan de Eiffeltoren.
gta_rulez Geplaatst: 24 maart 2009 Rapport Geplaatst: 24 maart 2009 Kunnen ze toch beter doorgaan als K2?
Cabyon Geplaatst: 24 maart 2009 Rapport Geplaatst: 24 maart 2009 'Kathleens vertrek betekent echter niet het einde van K3. Kristel laat weten: "Hoe raar het ook zal zijn om zonder Kathleen op een podium te staan na al die jaren met ons drietjes, Karen en ik zijn toch van plan om door te gaan met K3. We zitten nog vol ideeën en plannen die we willen waarmaken".'
RobbieB Geplaatst: 24 maart 2009 Rapport Geplaatst: 24 maart 2009 Het is eigelijk niet de moeite om zo'n topic te maken. Iedereen hier op gtaforum is 12 en ouder. Het kan niemand een bal schelen.
TomHagen Geplaatst: 24 maart 2009 Rapport Geplaatst: 24 maart 2009 Het is eigelijk niet de moeite om zo'n topic te maken. Iedereen hier op gtaforum is 12 en ouder.Het kan niemand een bal schelen. Zegt meneer met een record aan nutteloze topics. Ik denk dat K2 een veel groter succes zal zijn dan een nieuwe derde K. Want dan moet je opzoek naar iemand die dat wil, een voornaam met een 'K' heeft, en die ook nog een beetje goed kan zingen... Ik ben wel benieuwd naar de solo-carrière van Kathleen, zou ze weer kinderliedjes maken of iets heel anders? Misschien wordt het wel punk ofzo. ^^
Zaahed Geplaatst: 24 maart 2009 Rapport Geplaatst: 24 maart 2009 Achja mij maakt het niet uit als ze met zijn 2e zijn. Maar als een paar jaren later zo kind vraagt waarom het niet K3 is omdat het beter klinkt moet je weer uitleggen dat er een weg is gegaan. Ik vind ze beter als ze met zijn 3e zijn. Maar dat een kind dat later vraagt zal vast niet gebeuren. Maar waarom ging ze ook alweer weg?
The Hulk Geplaatst: 24 maart 2009 Rapport Geplaatst: 24 maart 2009 Ik zag het toevallig op het nieuws. Ik heb zelf nooit wat gehad met K3 ik vind het dan ook maar bagger muziek.
Platypus Geplaatst: 24 maart 2009 Rapport Geplaatst: 24 maart 2009 Wie is Kathleen? De blonde zangeres van de Belgische meidengroep K3.
Recommended Posts