Jump to content

K3's Kathleen wil solo verder


Wienish

Recommended Posts

Het is eigelijk niet de moeite om zo'n topic te maken. Iedereen hier op gtaforum is 12 en ouder.

Het kan niemand een bal schelen.

Spreek voor jezelf. Ik vind het erg jammer,ik zat echt te wachten op een nieuw album. Kathleen,ga snel terug bij K3 :cry:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 40
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • De Stofzuiger

    5

  • Cabyon

    5

  • The Hulk

    5

  • FerryN

    3

Het is eigelijk niet de moeite om zo'n topic te maken. Iedereen hier op gtaforum is 12 en ouder.

Het kan niemand een bal schelen.

Spreek voor jezelf. Ik vind het erg jammer,ik zat echt te wachten op een nieuw album. Kathleen,ga snel terug bij K3 :cry:

Je kan dan nog steeds wachten hoor alleen is het dan geen album meer van K3 maar van K2 :7

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan dan nog steeds wachten hoor alleen is het dan geen album meer van K3 maar van K2 :7

Maar dan mis ik Kathleen's geweldige zang kwaliteiten en haar geniale creatieve inbreng op het album zo :cry: Kathleen,ga terug,kom op :cry:

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan dan nog steeds wachten hoor alleen is het dan geen album meer van K3 maar van K2 :7

Maar dan mis ik Kathleen's geweldige zang kwaliteiten en haar geniale creatieve inbreng op het album zo :cry: Kathleen,ga terug,kom op :cry:

Ik leef met je mee! :cry::cry:

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan dan nog steeds wachten hoor alleen is het dan geen album meer van K3 maar van K2 :7

Maar dan mis ik Kathleen's geweldige zang kwaliteiten en haar geniale creatieve inbreng op het album zo :cry: Kathleen,ga terug,kom op :cry:

Ach wat zielig...

Even allemaal een minuutje stilte :7

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...