Jump to content

K3's Kathleen wil solo verder


Wienish

Recommended Posts

  • Reacties 40
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • De Stofzuiger

    5

  • Cabyon

    5

  • The Hulk

    5

  • FerryN

    3

Begin me ineens toch wat af te vragen he.. Want op tv (ja, moest kijken van mijn broertje van 4, altijd...) hadden ze ook supervaak witte kleding aan.. als je K3 lekker droog wilt opschrijven, dan schrijf je KKK.. KKK zijn van die gastjes in witte pakken met puntmutsen.. Misschien een link?

Link to comment
Delen op andere websites

Begin me ineens toch wat af te vragen he.. Want op tv (ja, moest kijken van mijn broertje van 4, altijd...) hadden ze ook supervaak witte kleding aan.. als je K3 lekker droog wilt opschrijven, dan schrijf je KKK.. KKK zijn van die gastjes in witte pakken met puntmutsen.. Misschien een link?

Idd! Damn, wat erg! =\

Of wacht, hun voornamen beginnen met een K en ze bestaan uit drie meisjes. 3K -> K3.. Hmmmm... :7

Even serieus, complottheorieën tot daar aan toe, maar dit zoek je wel heel erg ver..

Link to comment
Delen op andere websites

Begin me ineens toch wat af te vragen he.. Want op tv (ja, moest kijken van mijn broertje van 4, altijd...) hadden ze ook supervaak witte kleding aan.. als je K3 lekker droog wilt opschrijven, dan schrijf je KKK.. KKK zijn van die gastjes in witte pakken met puntmutsen.. Misschien een link?

Lol Alex, heb je wat op ofzo? :puh:

Daarnaast dragen die van K3 genens puntmutsen, dus die link loopt deud :7 .

En die M-koters komt me nu wel bekend voor ja Cabyon, en wat heeft mijn leeftijd ermee te maken? :puh::engel:

Link to comment
Delen op andere websites

Is het voor hun alledrie niet eens tijd dat ze afkappen? Ik bedoel na 10 in een k*tband zitten zit er toch geen fut meer in, of wel? In ieder geval kan het me geen ene bal schelen aangezien in de muziek al lelijk vond, en daarnaast zijn ze toch al veel te oud voor een kinderband. :cya: Kathleen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

NeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeEEEEEeeeeeeeeee :cry: :cry: snik snik. dat....dat...dat KAN NIET WAAR ZIJN! Hou kan ik nou naar de drie biggetje luisteren tijdens m'n wekelijkse K3 concert??? of m'n wekelijkse K3 musical???

Dit is een 1 April met verlengsnoer grap zeker?? Wienisch, dit kun je me niet aandoen!!

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...