gta-krc-lover Geplaatst: 6 juni 2004 Rapport Geplaatst: 6 juni 2004 hallo iedereen kan iemand mij helpe???? :ph34r: k zit vast met mijn missies :ph34r: de eerste van KENT PAUL (op de vuilnisbelt met lance) en die missie van AVERY CARRINGTON (met da vliegtuigske) alvast bedankt Reageren
Le Freak Geplaatst: 6 juni 2004 Rapport Geplaatst: 6 juni 2004 hallo iedereenkan iemand mij helpe???? :ph34r: k zit vast met mijn missies :ph34r: de eerste van KENT PAUL (op de vuilnisbelt met lance) en die missie van AVERY CARRINGTON (met da vliegtuigske) alvast bedankt Haha, daar zat ik ook eerst vast, zie deze topic: Death Row Altijd eerst goed kijken of je probleem niet al ergens anders besproken is! De missie met de vliegtuigjes kan niemand je bij helpen, ik kan alleen zeggen, goed oefenen en blijven proberen! Dat is de enige manier, en geloof me, hij werkt Reageren
Lantyz Geplaatst: 7 juni 2004 Rapport Geplaatst: 7 juni 2004 Na, dr zijn wel wat tips (btw; het is een helicopter, geen vliegtuig, dat minivliegtuigje komt nog in een andere missie, maak je borst maar nat ) Stel eerst de controls in zodals jij wil, de standaart controls zijn vaag. Ik vindt het handig om bovenaan in het gebouw te beginnen, dat scheelt tijd. Die bewakers gaan achter je aan rennen. Als ze allemaal onder je staan; Nar beneden, dan hak je ze in één keer in stukken En tenslotte: Veel oefenen! De topfun van het vliegveld heeft ook een kleine heli, misschien kan je daarmee oefenen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.