Jump to content

Groen water

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo,

Ik heb een probleem.

Als ik ga zwemmen heb ik groen water. (zie bijlage)

Weet iemand hier een oplossing voor?

Ik heb hem al 2x opnieuw geinstalleerd.

post-99630-1237907809_thumb.png

Geplaatst: (bewerkt)

Probeer GTA_SA.SET te verwijderen in: Mijn Documenten > GTA San Andreas User Files. Dit bestand regelt de controls an deels de graphics, als er dan een wijziging is aangebracht in je graphics word dat niet gewijzigd in dit bestand. Verwijder dus, en de eerstvolgende keer dat je San Andreas opstart word het weer aangemaakt, met als het goed is de goede gegevens.

Bewerkt: door Remi-X
Geplaatst:
Bedankt voor snelle reactie maar heeft helaas niet gewerkt. :(

Heeft SA het voorheen wel goed gedaan?

Ik had toen ik de pc net nieuw had hem er wel op staan en toen deed hij het nog.

Toen heb ik hem eraf gegooid. ong 1 jaar geleden.

Er zit inmiddels een nieuwe videokaart en meer RAM geheugen in.

Ong. 4 a 5 weken geleden heb ik SA weer geinstalleerd en toen had hij dat.

Eerst zou ik nog de installatie van een vriend krijgen maar dat is niet doorgegaan.

Geplaatst:

Heb je je drivers wel geüpdate? Het kan daaraan liggen, want oude drivers gaan meestal niet overeen met een nieuwe videokaart, waardoor het kan zijn dat je graphics problemen krijgt.

Heb je je drivers wel geüpdate? Het kan daaraan liggen, want oude drivers gaan meestal niet overeen met een nieuwe videokaart, waardoor het kan zijn dat je graphics problemen krijgt.

Ik heb al vanaf februari de nieuwste drivers maar ik zal nog ff kijken of er nog nieuwere zijn. :)

Btw. Andere games doen het wel normaal

EDIT: Ik heb de nieuwste al. :D

Bewerkt: door Kryziek
Geplaatst:

Tja, dit is wel heel raar. Weet je zeker dat je San Andreas echt VERWIJDERT hebt? Als je hebt geuninstalleerd moet je nog eens kijken of de Rockstar Games map er staat. Zoja, verwijder hem maar voor de zekerheid. En ik kan verder ook geen reden bedenken waarom San Andreas die kleur geeft. Ik ben bang dat je videokaart het spel niet ondersteunt, wat me eigenlijk weel heel erg onlogisch lijkt.

Ik zal nog even verder bedenken wat het kan zijn, iniedergeval, als er een oplossing is komt het in mijn SA: Technische ondersteuning topic :7

Geplaatst:
Tja, dit is wel heel raar. Weet je zeker dat je San Andreas echt VERWIJDERT hebt? Als je hebt geuninstalleerd moet je nog eens kijken of de Rockstar Games map er staat. Zoja, verwijder hem maar voor de zekerheid. En ik kan verder ook geen reden bedenken waarom San Andreas die kleur geeft. Ik ben bang dat je videokaart het spel niet ondersteunt, wat me eigenlijk weel heel erg onlogisch lijkt.

Ik zal nog even verder bedenken wat het kan zijn, iniedergeval, als er een oplossing is komt het in mijn SA: Technische ondersteuning topic :7

Jep, heb ik gedaan. Mischien moet ik er mee leren leven :/
Geplaatst:
Hallo,

Ik heb een probleem.

Als ik ga zwemmen heb ik groen water. (zie bijlage)

Weet iemand hier een oplossing voor?

Ik heb hem al 2x opnieuw geinstalleerd.

dat krijg je als je youw resolutie laag is dan is gta sa heel lelijk en en is het water groen tip:verhoog je resolutie
Geplaatst:
dat krijg je als je youw resolutie laag is dan is gta sa heel lelijk en en is het water groen tip:verhoog je resolutie
wil neit veel zeggen hoor maar de resolutie staat behoorlijk hoog. de resolutie bij mij staat lager maar ik heb er ook geen last van
Geplaatst:
Resolutie kan niet hoger :D 1680 x 1050
Geplaatst:
De resolutie kan je in SA op diverse manieren instellen. Jij noemt alleen het aantal pixels in de breedte en hoogte. Echter staat er bij je instellingen ook nog het aantal bits achter: 16 of 32. Bij een resolutie van 16 bits (### x ### x 16) zullen de kleuren heel erg tegenvallen zoals op jouw screen. Maak je daarentegen gebruik van een 32 bits resolutie zal je zien dat de kleuren veel mooier worden. Gebruik dus een resolutie die er zo uit ziet: ### x ### x 32.
De resolutie kan je in SA op diverse manieren instellen. Jij noemt alleen het aantal pixels in de breedte en hoogte. Echter staat er bij je instellingen ook nog het aantal bits achter: 16 of 32. Bij een resolutie van 16 bits (### x ### x 16) zullen de kleuren heel erg tegenvallen zoals op jouw screen. Maak je daarentegen gebruik van een 32 bits resolutie zal je zien dat de kleuren veel mooier worden. Gebruik dus een resolutie die er zo uit ziet: ### x ### x 32.

Je hebt gelijk!

Ik had hem idd op 1608 x1050 op 16 bits.

Toen ik hem op 32 bits gezet had deed hij het weer!

Vaarwel groen water!!!!!

Tyvm! :tu:

Bewerkt: door Kryziek
Geplaatst:

Op mijn laptop moet ik ook op xxx*xxx*16 spelen om een beetje fatsoenlijke snelheid te krijgen, en daar draait het goed. Ik zie niet heeel veel verschil tussen 16 en 32 bit maar ik zie wel dat ik dat groene water niet heb xD

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...