nickweel Geplaatst: 24 maart 2009 Rapport Geplaatst: 24 maart 2009 Hallo leden!, Ik heb zojuist een eigen crime game aangemaakt, Ik heb zojuist er goed over nagedacht en ben er toch maar aan begonnen, Er is al een leuk begin , Leuken kansen+ Prijzen natuurlijk, Als ik goed draai met me game zullen er natuurlijk unieke updates verschijnen bijv: ( Een Unieke layout nog mooier ), Enzovoort!, We zijn al goed op weg. Ik wens jullie uiteraard veel plezier om mij game, Ik hoop natuurlijk dat jullie er tevreden mee zijn, En idee'en kan je altijd kwijt op het forum op mij game. Ik heb leuke prijzen beschrikbaar gesteld dat moet je maar even bekijken bij prestatie prijzen;), Pss: Wij zoeken eventueel als mij game goed draait nog versterking in het team, laat dus goed zien dat je je best doet ervoor als je het zou willen Succes allemaal;) Link van de game: ********************** Groetjes Nick Weel.
Jesperkaj Geplaatst: 24 maart 2009 Rapport Geplaatst: 24 maart 2009 <LI>Geen reclame (een eenvoudige link naar eigen site in signature mag)
Ikkes Geplaatst: 24 maart 2009 Rapport Geplaatst: 24 maart 2009 Niets aan Jesperkaj toe te voegen. Heel leuk dat je een eigen crimegame gemaakt heb, maar het is niet de bedoeling om er doormiddel van een topic reclame voor te maken. Topic gesloten . Tevens alle andere post omtrent dit onderwerp op het forum naar de eeuwige jachtvelden verwezen.
Recommended Posts