Mesprit Geplaatst: 24 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 maart 2009 (bewerkt) En dan bedoel ik, bijv. under the bridge met die heli enz Ik bedoel in multiplayer Bewerkt: 24 maart 2009 door Mesprit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RustyRustler89 Geplaatst: 24 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 maart 2009 Nee, dat kan je niet Je hebt Throphies voor de Singleplayer(Under the bridge,Cleaned the mean streets enz enz) en voor de Multiplayer (Wanted, Midnight Club enz enz) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mesprit Geplaatst: 24 maart 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 maart 2009 Nee, dat kan je nietJe hebt Throphies voor de Singleplayer(Under the bridge,Cleaned the mean streets enz enz) en voor de Multiplayer (Wanted, Midnight Club enz enz) Weet je ook toevallig waar ik een heli kan vinden bij eerste 2 eilanden (niet die van het vliegveld, die komt nooit meer ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RustyRustler89 Geplaatst: 24 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 maart 2009 2e eiland kan je gewoon naar Helitours gaan Snapmap Helitours Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mesprit Geplaatst: 24 maart 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 maart 2009 ikbedoel eerste lol Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mynameisjeff Geplaatst: 25 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 maart 2009 kan je het ook ofline die tropies halen of moet je internet verbinding hebben en dus als je singel wilt halen moet je dan dus met internet verbonden zijn ??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 25 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 maart 2009 kan je het ook ofline die tropies halenof moet je internet verbinding hebben en dus als je singel wilt halen moet je dan dus met internet verbonden zijn ??? Neen dat hoeft niet, maar als je GTA IV op de PS3 hebt moet je wel eerst die update van de trophies al eens hebben gedownload en geïnstalleerd. Maar trophies zijn dus ook te halen zonder internetverbinding. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mynameisjeff Geplaatst: 25 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 maart 2009 ooo so oke bedankt voor de info xD Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TahR78 Geplaatst: 26 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 maart 2009 Maar voor de Multiplayer trophies moet je wel online zijn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mesprit Geplaatst: 26 maart 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 maart 2009 TahR78: Maar voor de Multiplayer trophies moet je wel online zijn Dat lijkt me logisch.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TahR78 Geplaatst: 26 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 maart 2009 TahR78: Maar voor de Multiplayer trophies moet je wel online zijn Dat lijkt me logisch.. Sorry Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.