Jump to content

[MP] R* kondigt Max Payne 3 aan!

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Eindelijk is vandaag de spreekwoordelijke kogel door de kerk gegaan, want Rockstar heeft bekend gemaakt dat ze werken aan Max Payne 3. Daarbij werden ook gelijk wat details naar buiten gebracht, want Max Payne is uiteraard een paar jaartjes ouder geworden en vooral verbitterd door het leven. Dan zal hij wederom zich terecht komen in een corrupte stad vol geweld en word hij gedwongen de wapens weer op te pakken. Nu de game zich schijnbaar niet meer in New York gaat afspelen is de grote vraag: in welke stad dan wel?

“We’re starting a new chapter of Max’s life with this game,” said Sam Houser, Founder of Rockstar Games. “This is Max as we’ve never seen him before, a few years older, more world-weary and cynical than ever. We experience the downward spiral of his life after the events of Max Payne 2 and witness his last chance for salvation.”

Since leaving the NYPD and New York itself behind, Max has drifted from bad to worse. Double-crossed and a long way from home, Max is now trapped in a city full of violence and bloodshed, using his weapons and instincts in a desperate search for the truth and a way out.

Bron (GameKings): http://www.gamekings.tv/index/nieuws/rocks...ax-payne-3-aan/

UPDATE

Je speelt niet meer in NY, maar in Sao Paulo (Brazilië). Hij is daarnaar toegegaan, om een vriend te reden.

Ik vind het best jammer, Max Payne niet meer in NY woont. Hij heeft het raadsel in NY gevonden, en duikt hij op, om alles te vergeten. Hier een trailer'tje:

Bewerkt: door Illuminati
Geplaatst:

Ik had het gister al gelezen.

Ik heb de demo van MP 2 wel eens gespeeld. Niet slecht, maar niet echt mijn stijl...misschien deel 3 leuker??

Geplaatst:
Klinkt leuk, maar......Wat doet dit topic bij Free Roaming & Race ?

Ik zat een beetje te twijvelen, dus ik zetten het maar ergens. ^_^

Geplaatst:
Klinkt leuk, maar......Wat doet dit topic bij Free Roaming & Race ?

Ik zat een beetje te twijvelen, dus ik zetten het maar ergens. ^_^

Oke, wie wet komen er toch wat achtervolgingen in dus.
  • 2 maanden later...
* filmpje *

Dit is een trailer van de game 'Alan Wake' en dus niet van Max Payne. Er is vrijwel nog geen beeldmateriaal opgedoken van de game. Erg jammer vind ik het niet. Laat Rockstar Games maar lekker te tijd nemen zodat dit spel zeker de moeite waard zal worden.

Bewerkt: door GrandTheftTwano
Geplaatst:

Hoezo is de 'kogel door de kerk'? Ik kreeg in Maart al een mailtje dat Max Payne in de winter van 2009 uit kwam..

Geplaatst:

die trailer is egt niet van max payne,

ik heb max payne 2 gespeeld en die was heel anders dan wat je daar ziet en daar staat microsoft studios present en het is rockstar games Present

als het microsoft studios present was dan kwam die ZOWISO niet op de ps3 dat lijkt me logisch want microsoft gaat geen games uitbrengen voor de ps3 netzoals dat sony dat niet doet voor de xbox360

maargoed max payne3 gaat een prima game worden netzoals zijn voorgangers max payne & max payne 2

die heb ik beide gekocht voor op de playstation

ik heb ook gezien dat je deze nu als game kan kopen op de xbox marketplace als xbox original

goed nieuws voor de trouwe max payne fans met een xbox 360 ik heb alleen geen idee hoeveel microsoft points het kost :D

Geplaatst:
R* kondigt Max Payne 3!

Hoort te zijn: R* Kondigt Max Payne 3 aan!

Lijkt mij wel vet als er een Max Payne 3 aankomt. Heb ook genoten van de vorige stukken.

Geplaatst:
Waarom zet je een trailer neer van Alan Wake???

Klote YouTube-user, hij heeft me genaaid. Anders zette ik niet de trailer van Alan Wake. :7

Heb ik gezien. Ik heb 1 en 2 uitgespeeld. Ik denk dat ik hem ga kopen, als dat spel op de PC uitkomt.

EDIT: Hij komt voor de PC uit!

Bewerkt: door Deluxo
Geplaatst:
Hoezo is de 'kogel door de kerk'? Ik kreeg in Maart al een mailtje dat Max Payne in de winter van 2009 uit kwam..

Is ie al uit dan?? KOPEN KOPEN KOPEN!!!! 8)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...