Dvt Geplaatst: 23 juni 2009 Rapport Geplaatst: 23 juni 2009 Hoezo is de 'kogel door de kerk'? Ik kreeg in Maart al een mailtje dat Max Payne in de winter van 2009 uit kwam.. Is ie al uit dan?? KOPEN KOPEN KOPEN!!!! Is het al winter 2009 geweest? Nee... Reageren
Dakendak Geplaatst: 3 november 2009 Rapport Geplaatst: 3 november 2009 Hoezo is de 'kogel door de kerk'? Ik kreeg in Maart al een mailtje dat Max Payne in de winter van 2009 uit kwam.. Is ie al uit dan?? KOPEN KOPEN KOPEN!!!! Is het al winter 2009 geweest? Nee... Zijn de syteem eisen er al ? Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 2 februari 2010 Rapport Geplaatst: 2 februari 2010 En we wachten nog steeds in spanning. R* zegt niet veel en op InsideGamer staat dat de release ergens in het 3e kwartaal van 2010 moet zijn. Het lijkt me weer een topgame, en hoewel wachten nooit leuk is, zullen we wel moeten. Gelukkig komt RDR er aan, en voor de PC en PS3 spelers is er ook nog EoLC. Maar op Max Payne moeten we nog even wachten, zucht... Reageren
MidnightMayhem Geplaatst: 19 juni 2010 Rapport Geplaatst: 19 juni 2010 Ze houden zich wel stil daar bij R* Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.