Jump to content

Is het een easteregg...

sancar

Recommended Posts

Hallo,

Ik was bezig met een missie en ik keek opeens naar rechts en ik zag een rare tekst staan...

Is het een EE en zo ja kunnen jullie de betekenis uitleggen,ik denk wel dat het iets moet zijn want zo een tekst kom je niet zomaar tegen...

Hieronder een link naar het plaatje;)

http://img144.imageshack.us/img144/495/gtag.png

Bewerkt: door sancar
Delen op andere websites

Het gaat waarschijnlijk over een toneelstuk, aan Drama te zien. Maar wat Homoerectus betekent weet ik niet.

Misschien bedoelen ze iets van Homo Erectie[/font] ofzo? Ik weet het niet, maar heb je misschien een Snapmap van waar je de tekst gevonden hebt?

Delen op andere websites

De Home erectus is gewoon de voorloper van de mens, maar het heeft natuurlijk wel een leuke naam. xD Een Easter Egg is het niet, maar ik denk wel dat R* het in het spel heeft gestopt met een hele subtiele verwijzing naar een erectie dan.

@ hieronder: een erectie is een stijve penis. ;)

Bewerkt: door Hanneswasco
Delen op andere websites

Het gaat waarschijnlijk over een toneelstuk, aan Drama te zien. Maar wat Homoerectus betekent weet ik niet.

Misschien bedoelen ze iets van Homo Erectie[/font] ofzo? Ik weet het niet, maar heb je misschien een Snapmap van waar je de tekst gevonden hebt?

Ik weet het het betekent toneelstuk homo erectie

maar ff domme vraag denk wat is erectie

Delen op andere websites

Ik weet het het betekent toneelstuk homo erectie

maar ff domme vraag denk wat is erectie

Een stijve pik xD

Maar homo erectus is de voorloper van de mens

Delen op andere websites

Sorry ik ben heel slecht in kaartlezen xD

Maar ik had hem van die hele grote winkelstraat in Alconquin...

volgensmij The Triangle ofzo de straatnaam xD

Delen op andere websites

Sorry ik ben heel slecht in kaartlezen xD

Maar ik had hem van die hele grote winkelstraat in Alconquin...

volgensmij The Triangle ofzo de straatnaam xD

Ja, volgens mij is dat bij Star Junction. Ik zal nu even kijken, en even de exacte plaats zoeken.

Edit: Ik heb op Star Junction een kwartier gezocht maar ik kon niets vinden :N .

Bewerkt: door Gta Bram
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...