sancar Geplaatst: 24 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 maart 2009 (bewerkt) Hallo, Ik was bezig met een missie en ik keek opeens naar rechts en ik zag een rare tekst staan... Is het een EE en zo ja kunnen jullie de betekenis uitleggen,ik denk wel dat het iets moet zijn want zo een tekst kom je niet zomaar tegen... Hieronder een link naar het plaatje;) http://img144.imageshack.us/img144/495/gtag.png Bewerkt: 24 maart 2009 door sancar Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gerbieboy6 Geplaatst: 24 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 maart 2009 (bewerkt) Volgens mij is het geen EE. Het is gewoon een naam en lol van R*. ''DRAMA'' betekent ook wel toneelstuk Bewerkt: 24 maart 2009 door gerbieboy6 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Bram Geplaatst: 27 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 maart 2009 Het gaat waarschijnlijk over een toneelstuk, aan Drama te zien. Maar wat Homoerectus betekent weet ik niet. Misschien bedoelen ze iets van Homo Erectie[/font] ofzo? Ik weet het niet, maar heb je misschien een Snapmap van waar je de tekst gevonden hebt? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 27 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 maart 2009 (bewerkt) De Home erectus is gewoon de voorloper van de mens, maar het heeft natuurlijk wel een leuke naam. xD Een Easter Egg is het niet, maar ik denk wel dat R* het in het spel heeft gestopt met een hele subtiele verwijzing naar een erectie dan. @ hieronder: een erectie is een stijve penis. Bewerkt: 27 maart 2009 door Hanneswasco Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lukaboy8 Geplaatst: 27 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 maart 2009 Het gaat waarschijnlijk over een toneelstuk, aan Drama te zien. Maar wat Homoerectus betekent weet ik niet.Misschien bedoelen ze iets van Homo Erectie[/font] ofzo? Ik weet het niet, maar heb je misschien een Snapmap van waar je de tekst gevonden hebt? Ik weet het het betekent toneelstuk homo erectie maar ff domme vraag denk wat is erectie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
michelIII Geplaatst: 29 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 29 maart 2009 Het gaat waarschijnlijk over een toneelstuk, aan Drama te zien. Maar wat Homoerectus betekent weet ik niet.Misschien bedoelen ze iets van Homo Erectie[/font] ofzo? Ik weet het niet, maar heb je misschien een Snapmap van waar je de tekst gevonden hebt? Ik weet het het betekent toneelstuk homo erectie maar ff domme vraag denk wat is erectie Een stijve pik xD Maar homo erectus is de voorloper van de mens Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sancar Geplaatst: 31 maart 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 31 maart 2009 Het gaat waarschijnlijk over een toneelstuk, aan Drama te zien. Maar wat Homoerectus betekent weet ik niet.Misschien bedoelen ze iets van Homo Erectie[/font] ofzo? Ik weet het niet, maar heb je misschien een Snapmap van waar je de tekst gevonden hebt? Sorry ik ben heel slecht in kaartlezen xD Maar ik had hem van die hele grote winkelstraat in Alconquin... volgensmij The Triangle ofzo de straatnaam xD Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gerbieboy6 Geplaatst: 31 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 31 maart 2009 Het is volgens mij wel sowieso in die schuine straat. Maar linksonder (ingame) zie je de minimap. Anders zeg je toch gwn bij je snapmap ong.? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Bram Geplaatst: 31 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 31 maart 2009 (bewerkt) Het gaat waarschijnlijk over een toneelstuk, aan Drama te zien. Maar wat Homoerectus betekent weet ik niet.Misschien bedoelen ze iets van Homo Erectie[/font] ofzo? Ik weet het niet, maar heb je misschien een Snapmap van waar je de tekst gevonden hebt? Sorry ik ben heel slecht in kaartlezen xD Maar ik had hem van die hele grote winkelstraat in Alconquin... volgensmij The Triangle ofzo de straatnaam xD Ja, volgens mij is dat bij Star Junction. Ik zal nu even kijken, en even de exacte plaats zoeken. Edit: Ik heb op Star Junction een kwartier gezocht maar ik kon niets vinden . Bewerkt: 31 maart 2009 door Gta Bram Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.