*M*slipknot2 Geplaatst: 9 mei 2005 Rapport Geplaatst: 9 mei 2005 (bewerkt) hoi, ik ga naar de tutorial zelggemaakte objecten in vc zetten dan staat er als eerste Als het goed is heb je van je zelfgemaakt object 3 bestanden. Een .txd, een .dff en een .col file. hoe moet ik dan sie 3 bestanden maken oke ik ging naar de tuturial colfiles maken maar die tuturial gaat erover als je je object in z-modler heb gemaakt maar ik heb hem niet in z-modeler gemaakt weet iemand nog een andere tut Bewerkt: 10 mei 2005 door *M*slipknot2 Reageren
Timotees Geplaatst: 9 mei 2005 Rapport Geplaatst: 9 mei 2005 check de zoekfunctie, daarmee lukt het wel Reageren
Eclipse Geplaatst: 9 mei 2005 Rapport Geplaatst: 9 mei 2005 Check het gepinde topic in dit forum, genaamd "master tutorial list". Daar staan alle tuts bij elkaar. Reageren
*M*slipknot2 Geplaatst: 10 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 10 mei 2005 ik het het tutorial geopend genaamd: colfiles maken maar dat gaat over z-modeler en ik hem mijn gebouw gemaakt met sketchup dus weet iemand nog een andere tut Reageren
Eclipse Geplaatst: 10 mei 2005 Rapport Geplaatst: 10 mei 2005 Zoek dan maar op google. Of ga naar het engelse forum, daar zijn genoeg tutorials. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.