Jump to content

Trophy Finish him


pasgal

Recommended Posts

Hey,

Na een lange avond de hele tijd deze trophy zien te behalen heb ik hem nog steeds niet. Het duurt veel te lang en ik krijg ze niet met 1 combinatie dood op de grond. En als ik bij de heli-tours ben krijg ik ook nog zelf de hele tijd politie achter me aan. HOe kan ik er voor zorgen dat ik deze in een oogwenk haal?

Link to comment
Delen op andere websites

... en ik krijg ze niet met 1 combinatie dood op de grond.
Dat is ook NIET de bedoeling. De bedoeling is om eerst een aanval te ontwijken en direct daar achteraan een tegenaanval te doen (melee-counter / counter attack). Sterker nog: je hoeft je tegenstanders niet eens te vermoorden (het mag natuurlijk wel), als een tegenstander bijna geen health meer heeft kan je gewoon naar de volgende voetganger gaan. :7

Het gaat er niet om hoeveel je er vermoordt maar om je vechttechniek: ontwijken en toeslaan.

@ hieronder: Dat hoef je ook niet te snappen, het mag natuurlijk wel. Snappen maakt niet uit, je kan gewoon verder.

Bewerkt: door _KoE_Mzungu
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...