Woody268 Geplaatst: 24 maart 2009 Rapport Geplaatst: 24 maart 2009 yo, ik wil graag een lieke van youtube opnemen met een programma voor muziek op te nemen, want met mijn nieuwe pc gaat dat niet want ik heb een vista. dus weet iemand een programma op muziek op te nemen op de pc maar je geen microfoon nodig hebt? dank U Reageren
GTAfan054 Geplaatst: 24 maart 2009 Rapport Geplaatst: 24 maart 2009 Met Totalrecorder kan je al het geluid dat door je computer gaat opnemen, maar als je gewoon een muziekje van youtube op wilt nemen kan je veel beter gewoon de Free YouTube to MP3 Converter gebruken Reageren
FayaPonDem Geplaatst: 24 maart 2009 Rapport Geplaatst: 24 maart 2009 yo, ik wil graag een lieke van youtube opnemen met een programma voor muziek op te nemen, want met mijn nieuwe pc gaat dat niet want ik heb een vista. dus weet iemand een programma op muziek op te nemen op de pc maar je geen microfoon nodig hebt? dank U je kan simpelweg youtube downloader downloaden: http://www.free-downloads.net/downloads/Bi...ube_Downloader/ Erna convert je het als 'mp3' : D als je nog vragen hebt, aarzel niet om z te stellen (: aajt Reageren
Woody268 Geplaatst: 24 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 24 maart 2009 Met Totalrecorder kan je al het geluid dat door je computer gaat opnemen, maar als je gewoon een muziekje van youtube op wilt nemen kan je veel beter gewoon de Free YouTube to MP3 Converter gebruken merci Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.