BillGaatjes Geplaatst: 24 maart 2009 Rapport Geplaatst: 24 maart 2009 Ik ben bezig met een een game: South Park the game. Ik maak het met GameMaker 7 betaalde versie. Info: komt nog Sceens: Ben nog niet begonnen Download: Komt nog Voordat ik kan beginnen zoek ik nog spirets van kenny enz. Heeft iemand die af wil iemand die maken? Het moet wel van boven af en max 24X24 groot. Ik zoek ook nog mensen die: Ook GameMaker hebben en willen helpen. Die het design willen doen. Ideeën bedenkers(max 3 mensen) Reageren
Nissan Geplaatst: 24 maart 2009 Rapport Geplaatst: 24 maart 2009 GameMaker heb ik nooit zo'n handig programma gevonden en zal het waarschijnlijk ook nooit vinden. Doch veel succes, wil hem wel voor je BETA testen als hij af is . Reageren
BillGaatjes Geplaatst: 24 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 24 maart 2009 Kan iemand een mooi laad scherm maken? En kan iemand een mooi menu maken? Het liefst met SP lettertype? Reageren
Nissan Geplaatst: 24 maart 2009 Rapport Geplaatst: 24 maart 2009 Ik ga wel even wat aanklooien. Ik laat morgen het resultaat zien. Reageren
Timske Geplaatst: 24 maart 2009 Rapport Geplaatst: 24 maart 2009 Yay Southpark game!! Ik ben Southpark fan. Maar ik wacht al op je spel! Ik heb een southpark avatarpack voor als je een avatar zoekt. En kun je een keer een tutorial schrijven over hoe je gamemaker gebruikt voor een goede game? Reageren
Djmaddox Geplaatst: 24 maart 2009 Rapport Geplaatst: 24 maart 2009 ik wil wel ideeen bedenken voor je =D Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.