Jump to content

Verwijzingen & Geintjes topic

Flame^

Recommended Posts

• Reacties 722
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• MartyCeha

30

• Juju

25

• _KoE_Mzungu

23

• Basssss

22

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mijn kaartje is een beetje wazig door paint maar als je ingame kijkt zie je echt een beetje een gezicht

Nu ik op deze site even heb gekeken, kan ik er inderdaad een vrouwengezicht in herkennen, maar je moet een beetje langer ernaar kijken.

EDIT: Ik heb het even een beetje duidelijker gemaakt, sorry voor de haken en ogen eraan, ik kan nu eenmaal niet echt goed bewerken :puh:.

Klik hiero.

Bewerkt: door italia_juju
Delen op andere websites

op de derde dag dat ik san andreas speelde heb ik een aparte easter egg (per ongeluk) ontdekt.

als je 's nachts tussen 2:00 en 4:00 (toen was ik er) in een dorpje noordwest van los santos bent en je gaat in politiebureau de trap op hoor je de hele tijd gehijg, nou eigenlijk gesnuif.

het dorpje:

gtasa16zk.th.png

het politiebureau:

gtasa27sd.th.png

de trap waar je op moet om het gesnuif te horen:

gtasa32xk.th.jpg

ik weet niet meer hoe het dorpje heet, iets met een D

Delen op andere websites

Inderdaad, dat gehijg en gesnuif hoor je gewoon zodra je in de schaduw gaat staan.

Dat is ook als je in een huis van je gaat staan waar het een beetje donker is.

De eerste keer toen ik het hoorde schrok ik me wel dood :puh::Y

Delen op andere websites

lol als je in de schaduw staat hoor je CJ duidelijker ademen dat zal het zijn

Die met dat vrouwen gezicht is zeker goed gevonden, ik vraag me af wat dat is

ik heb er een beetje rondgereden bij dat gezicht maar nog niks gevonden. ik vermoed dat het iets met CJs moeder te maken heeft.

Delen op andere websites

op de derde dag dat ik san andreas speelde heb ik een aparte easter egg (per ongeluk) ontdekt.

als je 's nachts tussen 2:00 en 4:00 (toen was ik er) in een dorpje noordwest van los santos bent en je gaat in politiebureau de trap op hoor je de hele tijd gehijg, nou eigenlijk gesnuif.

het dorpje:

gtasa16zk.th.png

het politiebureau:

gtasa27sd.th.png

de trap waar je op moet om het gesnuif te horen:

gtasa32xk.th.jpg

ik weet niet meer hoe het dorpje heet, iets met een D

Ga in Real-Life (in het echt) op een plek staan waar je niemand hoor schreeuwen e.d. Begin nu rustig door je neus te ademen. Wat hoor je? Jup, precies hetzeldfe als in GTA SA :puh:

Delen op andere websites

er liepen allemaal politiemannen en als ik op een ander rustig plek ga staan dan hoor ik het niet.

ik hoorde dat alleen toen ik het trappetje opliep.

en het kan cj niet zijn want het is heel luid, vooral als je het vergelijkt met iets wat ie zegt.

gaan jullie er maar heen voordat jullie er iets over zeggen.

Bewerkt: door sniper14
Delen op andere websites

In de textures is er een texture van een autoversterker maar daar is het merk Sunny (= Sony). Ik post het maar want is verwijzing en was vast al bekend maar toch plaatje erbij :Y. Terwijl ik typ heb ik eronder nog eentje die in zelfde TXD bestand zit met Sunny merk maar heb ik nu op dit moment geen preview van.

Te vinden in IMG:

gta_int.img > cj_video.txd -> CJ_VIDEO5 en CJ_VIDEOFRONTS

Ik denk dat er nog wel leuke textures in de archieven zitten die nog niet bekend zijn.

post-441-1152813351.png

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...