Juju Geplaatst: 9 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2006 @ Cabron: Dat is erg ver gezocht, zo kunnen we er wel vanalles in zien. Ik zie der bijvoorbeeld gewoon een landkaart in . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cabron Geplaatst: 9 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2006 Mijn kaartje is een beetje wazig door paint maar als je ingame kijkt zie je echt een beetje een gezicht Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Juju Geplaatst: 9 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2006 (bewerkt) Mijn kaartje is een beetje wazig door paint maar als je ingame kijkt zie je echt een beetje een gezicht Nu ik op deze site even heb gekeken, kan ik er inderdaad een vrouwengezicht in herkennen, maar je moet een beetje langer ernaar kijken. EDIT: Ik heb het even een beetje duidelijker gemaakt, sorry voor de haken en ogen eraan, ik kan nu eenmaal niet echt goed bewerken . Klik hiero. Bewerkt: 9 juli 2006 door italia_juju Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cabron Geplaatst: 10 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2006 zo zag ik het plaatje ook, misschien heeft dit met de moeder van CJ te maken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sniper14 Geplaatst: 11 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2006 op de derde dag dat ik san andreas speelde heb ik een aparte easter egg (per ongeluk) ontdekt. als je 's nachts tussen 2:00 en 4:00 (toen was ik er) in een dorpje noordwest van los santos bent en je gaat in politiebureau de trap op hoor je de hele tijd gehijg, nou eigenlijk gesnuif. het dorpje: het politiebureau: de trap waar je op moet om het gesnuif te horen: ik weet niet meer hoe het dorpje heet, iets met een D Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pitbull Geplaatst: 11 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2006 zeker dat het niet CJ is.... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cabron Geplaatst: 11 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2006 (bewerkt) dat gehijg en gesnuif ken ik ook, is ook in meerdere huizen volgensmij. het is wel eng!!! oja en het is Dillimore (dat dorpje) Bewerkt: 11 juli 2006 door Cabron Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
~Lance Vance Geplaatst: 11 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2006 lol als je in de schaduw staat hoor je CJ duidelijker ademen dat zal het zijn Die met dat vrouwen gezicht is zeker goed gevonden, ik vraag me af wat dat is Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Fanaat Geplaatst: 11 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2006 Inderdaad, dat gehijg en gesnuif hoor je gewoon zodra je in de schaduw gaat staan. Dat is ook als je in een huis van je gaat staan waar het een beetje donker is. De eerste keer toen ik het hoorde schrok ik me wel dood Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cabron Geplaatst: 12 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2006 lol als je in de schaduw staat hoor je CJ duidelijker ademen dat zal het zijnDie met dat vrouwen gezicht is zeker goed gevonden, ik vraag me af wat dat is ik heb er een beetje rondgereden bij dat gezicht maar nog niks gevonden. ik vermoed dat het iets met CJs moeder te maken heeft. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ikt Geplaatst: 12 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2006 op de derde dag dat ik san andreas speelde heb ik een aparte easter egg (per ongeluk) ontdekt.als je 's nachts tussen 2:00 en 4:00 (toen was ik er) in een dorpje noordwest van los santos bent en je gaat in politiebureau de trap op hoor je de hele tijd gehijg, nou eigenlijk gesnuif. het dorpje: het politiebureau: de trap waar je op moet om het gesnuif te horen: ik weet niet meer hoe het dorpje heet, iets met een D Ga in Real-Life (in het echt) op een plek staan waar je niemand hoor schreeuwen e.d. Begin nu rustig door je neus te ademen. Wat hoor je? Jup, precies hetzeldfe als in GTA SA Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sniper14 Geplaatst: 12 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2006 (bewerkt) er liepen allemaal politiemannen en als ik op een ander rustig plek ga staan dan hoor ik het niet. ik hoorde dat alleen toen ik het trappetje opliep. en het kan cj niet zijn want het is heel luid, vooral als je het vergelijkt met iets wat ie zegt. gaan jullie er maar heen voordat jullie er iets over zeggen. Bewerkt: 12 juli 2006 door sniper14 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jarno Geplaatst: 13 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2006 In de textures is er een texture van een autoversterker maar daar is het merk Sunny (= Sony). Ik post het maar want is verwijzing en was vast al bekend maar toch plaatje erbij . Terwijl ik typ heb ik eronder nog eentje die in zelfde TXD bestand zit met Sunny merk maar heb ik nu op dit moment geen preview van. Te vinden in IMG: gta_int.img > cj_video.txd -> CJ_VIDEO5 en CJ_VIDEOFRONTS Ik denk dat er nog wel leuke textures in de archieven zitten die nog niet bekend zijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sniper14 Geplaatst: 14 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2006 ik heb nog een ontdekt: als CJ teveel eet kotst hij alles onder <screenshot komt nog> Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pitbull Geplaatst: 14 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2006 is al lang bekend, ik geloof als je de 11de keer een maaltijd eet gaat hij kokhalzen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.