~Lance Vance Geplaatst: 12 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 augustus 2006 (bewerkt) Ik heb een kleine verwijzing gevonden naar Jethro en Dwaine in Vice City. In de missie "Wear Flowers In Your Hair" zegt The Truth: "C'mon, man, there's these two guys I know - used to work on Marine Engines, 'til the mob bought their business over in Vice." Daarmee bedoelt hij het moment dat Tommy Vercetti de Boatyard kocht van Jethro en Dwaine in Vice City. Bewerkt: 12 augustus 2006 door Lance Dance Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Typhoon Geplaatst: 15 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 15 augustus 2006 Ik heb een verwijzing naar Vice City, namelijk de kapperzaak Gay Gordos Boufon Boutique, deze kapperzaak vind je in Las Venturas, San Andreas: Tevens vind je hem ook in Vice City: Op het forum en Wikigta.org stond deze verwijzing nog niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
~Lance Vance Geplaatst: 16 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 16 augustus 2006 Een paar grappig bordjes, ze hangen in dat interieur waar je Catalina voor het eerst ziet >>> Door Dizzee: Grapjes of verwijzingen horen in dit topic, topics merged<<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lampje Geplaatst: 11 september 2006 Rapport Share Geplaatst: 11 september 2006 Een geintjuh ? Toen ik bij de inport/export was, en ik kwam terug uit windows (alt+tab) zong cj: "he you drop the bom on me" (ofzo iets) Is dit een grapje van de makers? een bug of gewoon toeval ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Preddy Geplaatst: 11 september 2006 Rapport Share Geplaatst: 11 september 2006 (bewerkt) CJ zingt, alsie ff niet wordt bespeeld, een liedje van de radio die je het meest luistert. In dit geval heb jij wss veel naar Bounce FM geluisterd, omdat daar het liedje The Gap Band -- You Dropped A Bomb On Me te horen is. Dattie zingt is wel geinig, maar weet niet of het een geintje is Edit: Blijkbaar zingt ie random liedjes. Excuser. Bewerkt: 11 september 2006 door Preddy Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lampje Geplaatst: 11 september 2006 Rapport Share Geplaatst: 11 september 2006 (bewerkt) Ik luister daar eigenlijk nooit na... (sorry voor offtopic... verwijder dit bericht uab :$ ) Bewerkt: 11 september 2006 door Lampje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ikt Geplaatst: 11 september 2006 Rapport Share Geplaatst: 11 september 2006 Ze nemen gewoon random dingen. Mijn CJ zat een keer te rappen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LBG Geplaatst: 11 september 2006 Rapport Share Geplaatst: 11 september 2006 Het is niet zo dat hij willekeurige liedjes zingt hoor hoor, ze hebben er gewoon een paar geprogrammeerd. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Shaguar87 Geplaatst: 12 september 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 september 2006 ik heb een verwijzing naar een liedje (weet niet of die al bekend is) de 2 missies: "Are you going to San Fierro?" en "Wear flowers in your hair" zijn samen een verwijzing naar het hippienummer "San Francisco" de tekst luidt daar als volgt: "If you're going to San Francisco, be sure to wear some flowers in your hair" en aangezien je deze missie voor de opperhippie The Truthmoet doen EN omdat San Fierro deels is gebaseerd op San Francisco... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pimjong Geplaatst: 9 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 9 oktober 2006 Heb een easter egg gevonden, zo eentje als in de vorige GTA's: Ik weet dat het moeilijk te lezen is, maar er staat "There are no easter eggs up here. Go away". Het is op de grote rode brug in San Andreas. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
coz Geplaatst: 9 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 9 oktober 2006 (bewerkt) Heb een easter egg gevonden, zo eentje als in de vorige GTA's:Ik weet dat het moeilijk te lezen is, maar er staat "There are no easter eggs up here. Go away". Het is op de grote rode brug in San Andreas. je had ook even het topic kunnen doorlezen of de zoek kunnen gebruiken al heeeeeeeeeel lang bekend daarnaast is het niet een verwijzing maar een easter egg wel goed gevonden hoor Bewerkt: 9 oktober 2006 door coz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cencicodis Geplaatst: 14 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 oktober 2006 (bewerkt) Zie hier Dit is verwijst naar 'CHOCO POPS' Bewerkt: 14 oktober 2006 door Cencicodis Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ice Cold Killa Geplaatst: 14 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 oktober 2006 (bewerkt) In de PC-versie is een cheat met de naam "It's Chitty Chitty Bang Bang" dat auto's laat vliegen, Chitty Chitty Bang Bang blijkt een vliegende auto te zijn uit de serie en film met dezelfde naam. Klik Bewerkt: 14 oktober 2006 door Ice Cold Killa Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
coz Geplaatst: 14 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 oktober 2006 (bewerkt) In de PC-versie is een cheat met de naam "It's Chitty Chitty Bang Bang" dat auto's laat vliegen, Chitty Chitty Bang Bang blijkt een vliegende auto te zijn uit de serie en film met dezelfde naam. Klik jup .. en komt ook voor in de openingstune van een kinderserie met vliegende bus (maar daar weet ik ff naam niet meer van ) de link is *** moet zijn Klik Bewerkt: 14 oktober 2006 door coz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mastertuner Geplaatst: 17 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 17 oktober 2006 (bewerkt) Heey ik denk dat het hier thuishoort.... Kijk eens goed ! op wie doet deze man je denken.....? (ik vind even de afbeelding niet meer) Bewerkt: 17 oktober 2006 door Mastertuner Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.