Typhoon Geplaatst: 19 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2006 (bewerkt) Ik heb nog een verwijzing gevonden, op een bord in Los Santos staat "Grotti", er staat een gouden haas en de Italiaanse vlagstrepen op. Dit lijkt me duidelijk een verwijzing naar het merk "Ferrari" Hier nog het Ferrari teken: Ik vind het een duidelijke overeenkomst hebben. EDIT: Had het nooit gezien heb nog wel gezocht Bewerkt: 28 oktober 2006 door Typhoon Reageren
Juju Geplaatst: 19 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2006 Dat was al langer bekend . Reageren
anma Geplaatst: 23 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2006 Hee... toen ik in een politiebureau was hingen daar allemaal van die borden met knipsels en foto's erop 1 zo'n foto vint ik wel op die tenpenny lijken... ik weeet niet of dit al bekend is, maar ik heb de zoekfunctie gebruikt en kun niks vinden dus... Is hij dit of niet? Reageren
Jantje III Geplaatst: 27 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2006 Hee... toen ik in een politiebureau was hingen daar allemaal van die borden met knipsels en foto's erop 1 zo'n foto vint ik wel op die tenpenny lijken... ik weeet niet of dit al bekend is, maar ik heb de zoekfunctie gebruikt en kun niks vinden dus... Is hij dit of niet? welke de bovenste of de onderste?? De bovenste vind ik op cj met zon sok over zijn hoofd(hoe heten die dingen ook alweer??) Reageren
GTAVC Geplaatst: 27 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2006 meestal is dat ook een sok of pentium wat vrouwen aan hebben maar dan met gaten maar soms ook niet ik vind beide niet op hem lijken want als je goed kijkt zie je dat hij een beetje licht tintje heeft een beetje wit maar teppeny is zwart/bruin meer afrikaans achtig Reageren
Dx11 Geplaatst: 27 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2006 meestal is dat ook een sok of pentium wat vrouwen aan hebben maar dan met gaten maar soms ook nietik vind beide niet op hem lijken want als je goed kijkt zie je dat hij een beetje licht tintje heeft een beetje wit maar teppeny is zwart/bruin meer afrikaans achtig een pentium? geweldig, het is nog altijd een panty, een pentium is een computer.. Reageren
coz Geplaatst: 27 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2006 pentium wat vrouwen aan hebben panties Reageren
GTAVC Geplaatst: 27 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2006 sorry ik wist nie echt meer hoe het ookalweer hete Ik verwar die 2 woorden echt onweer vaak door alkaar mijn exscus Reageren
sigrid Geplaatst: 27 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2006 Hai, Toen ik een beetje zat rond te kijken in san fiero ging ik Zero's shop binnenen. Toen zag ik naast de kassa een kast staan met vice city. Ik weet niet of dit al bekend was. En heb geen bewijs materiaal . Ik pm straks ff een moderator of hij voor bewijs kan zorgen. De MZZZL Sigrid Reageren
Dx11 Geplaatst: 27 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2006 Hai,Toen ik een beetje zat rond te kijken in san fiero ging ik Zero's shop binnenen. Toen zag ik naast de kassa een kast staan met vice city. Ik weet niet of dit al bekend was. En heb geen bewijs materiaal . Ik pm straks ff een moderator of hij voor bewijs kan zorgen. De MZZZL Sigrid die is al heeeeeeeeeeeeel lang bekend... Reageren
GTAVC Geplaatst: 28 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2006 ach hij kan het ook niet weten tenslotte is hij nog maar vier dagen lid het maakt op zich niet zo veel uit of je een al ontdekte egg post als je het maar niet te vaak doe Reageren
Moonbeam Geplaatst: 28 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2006 (bewerkt) ...een pentium is een computer... Een Pentium is geen Computer... >>> Door Dutchy3010: Het gaat veels te veel offtopic. Vanaf nu alleen de verwijzingen/geintjes en zo nu en dan commentaar.<<< 4 Sure Dutchy... Bewerkt: 9 november 2006 door Moonbeam Reageren
GTAVC Geplaatst: 28 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2006 (bewerkt) eheee ik heb iets gevonden in een van die dorpjes weet effe nie meer welke in red/flint counrty staat en bord met Locals Only er op vertaling alleen de bewoners van dat dorp Bewerkt: 28 oktober 2006 door GTAVC Reageren
GrandTheftMart Geplaatst: 8 november 2006 Rapport Geplaatst: 8 november 2006 Ik weet niet of 'ie al gepost was, maar beneden The Big Point Building hangt een bord met: "'Big Prick Jokes' are forbidden." Oftwel: "'Grote Penis Grappen' zijn verboden." Daarmee bedoelen ze dat als je voor het gebouw zou gaan liggen en op de juiste manier een foto maakt, het net lijkt alsof het gebouw je penis is Ook zit er in het adres van het gebouw nog een 69-grapje verwerkt. Reageren
coz Geplaatst: 8 november 2006 Rapport Geplaatst: 8 november 2006 Ik weet niet of 'ie al gepost was en zoeken was te moeilijk ? ja is al bekend ........ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.