Jump to content

Verwijzingen & Geintjes topic

Flame^

Recommended Posts

• Reacties 722
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• MartyCeha

30

• Juju

25

• _KoE_Mzungu

23

• Basssss

22

Top Posters In This Topic

Posted Images

:schater::schater: die is lol maar dat is toch van R* dat ze bedoelen dat Driver en The Getaway geen kans maken

je heb een foutje gemaakt jij zegt 2997-2004 maar er staat 1997-2004

greetz GTAVC

whahahhahahahahhha :schater::schater: @GTAVC goed opgemerkt man @ SWYV iedereen kan fouten maken :puh:

Delen op andere websites

Ik was weer ff bezig na 100% hoefte ik alleen nog maar te date voor dat ik alles heb en ik kwam een paar leuke geintjes tegen. zoals:

- als je de "heete koffie modes" aan heb staan en je geeft je vriedin een kadoo en daarna een kus. Gaat ze je aprupt Pi*pen. in het openbaar nog wel ;)

- als je een foto ergens van wil maken tewijl je in een date zit wil ze er graag er op staan CJ zegt zelfs of ze wil lachen

- en ja als je van je homies een foto wil maken kan dat ook, ook hun willen er graag op waar je ook heen schiet met je camera

en ja verder kun je ook een foto van je zelf maken in de spiegel van je broer (sweet)ze huis.

ook als je de zilver vibo op haalt staan er barracades van cj leuk bedrijf, en de telfoonboot op de hoek heeft ook handige nummer voor snelle ontluchting :bonk:

en dan de laaste als je naar liberty gaat in het resturant, kijk naar de conter en zie daar een blackjack tabel. of een foutje van rockstar of ilegaale gokkerij. ooh ja ze schenken daar piss(h) maar dat was al bekent.

bijdeze mijn bijdrage (tezij het al bekent was) _O_

post-43908-1167361549_thumb.jpg

post-43908-1167361594_thumb.jpg

post-43908-1167361611_thumb.jpg

post-43908-1167361624_thumb.jpg

post-43908-1167361650_thumb.jpg

post-43908-1167361666_thumb.jpg

post-43908-1167361687_thumb.jpg

post-43908-1167361708_thumb.jpg

post-43908-1167361764_thumb.jpg

post-43908-1167361802_thumb.jpg

Delen op andere websites

- als je de "heete koffie modes" aan heb staan en je geeft je vriedin een kadoo en daarna een kus. Gaat ze je aprupt Pi*pen. in het openbaar nog wel

dat is geen EE hoor maar een mod

- als je een foto ergens van wil maken tewijl je in een date zit wil ze er graag er op staan CJ zegt zelfs of ze wil lachen

dit is een verwijzing en EE topic geen SA vriendinnen topic

- en ja als je van je homies een foto wil maken kan dat ook, ook hun willen er graag op waar je ook heen schiet met je camera

is ook geen EE he

en ja verder kun je ook een foto van je zelf maken in de spiegel van je broer (sweet)ze huis.

dit is een verwijzing en EE topic geen hoe maak ik fotos van CJ topic

ook als je de zilver vibo op haalt staan er barracades van cj leuk bedrijf

is al bekent

mischien doe ik nu een beetje moderatorachtig maar veel van dit is geen EE

Bewerkt: door GTAVC
Delen op andere websites

opmerking:

- Ik heb de zoekfunctie gebruikt, maar heb geen gelijkaardige posts gevonden, mocht dit wel het geval zijn, verwijder dit bericht dan gerust.

- Naar aanleiding van de vorige post: dit is geen EE of verwijzing, maar eerder een geintje

Dit is waarschijnlijk onbewust gedaan van R*, maar het is wel grappig.

Bij sommige saveplaces zweeft het disketje (waar je mee opslaat) in het toilet (zie screen in een willekeurig savehouse) en zoals algemeen bekend is, gaat er 6 uur (in het spel) voorbij wanneer je savet... :schater:

savehousevm9.jpg

Voor de mensen die het nu nog niet doorhebben: CJ zit 6 uur op de wc.

Delen op andere websites

oké oké je heb gelijk. maar toch de "heete coffie modes" zat eigelijk oorsprongelijk in het spel dus misschien zat dat pi*pen er ookk oorspronglijk in. tezij de modders die de modders die de mod er weer in wouden hebben dat er bij gemaakt hebben.

en ja van die blacktable in liberty city resturant ben ik mee eens dat dat wel eens aan mijn mod "open gebouwen"ligt om dat ze dan mensen voor en achter de conter hebben.

ja en verder het is toch een geintjes topic nou ik vond het luek geintjes :? ander moe ie een nieuwe aanmaken isssse zonde.

:t

Delen op andere websites

opmerking:

- Ik heb de zoekfunctie gebruikt, maar heb geen gelijkaardige posts gevonden, mocht dit wel het geval zijn, verwijder dit bericht dan gerust.

- Naar aanleiding van de vorige post: dit is geen EE of verwijzing, maar eerder een geintje

Dit is waarschijnlijk onbewust gedaan van R*, maar het is wel grappig.

Bij sommige saveplaces zweeft het disketje (waar je mee opslaat) in het toilet (zie screen in een willekeurig savehouse) en zoals algemeen bekend is, gaat er 6 uur (in het spel) voorbij wanneer je savet... :schater:

savehousevm9.jpg

Voor de mensen die het nu nog niet doorhebben: CJ zit 6 uur op de wc.

WOW en ik die dacht dat mijn 4uur al veel waren :klap:

Delen op andere websites

Nee volgens mij niet want in die missie moet je die dingen kapot schieten omdat het catalina en CJ niet lukt om geld van de mensen achter de toonbank te krijgen en er komt geld uit.

Dus het zijn denk ik van die geld automaten om te pinnen

Niet dubbelposten A.U.B

>>> Door Dutchy3010: Hij heeft niet gedubbelpost, het is een topic wat ik met dit heb samengevoegd en toevallig komen deze posts na elkaar. Hou svp voortaan je commentaar voor je.<<<

Delen op andere websites

Nee volgens mij niet want in die missie moet je die dingen kapot schieten omdat het catalina en CJ niet lukt om geld van de mensen achter de toonbank te krijgen en er komt geld uit.

Dus het zijn denk ik van die geld automaten om te pinnen

Niet dubbelposten A.U.B

>>> Door Dutchy3010: Hij heeft niet gedubbelpost, het is een topic wat ik met dit heb samengevoegd en toevallig komen deze posts na elkaar. Hou svp voortaan je commentaar voor je.<<<

Ik wist al niet meer waar hij gebleven was :clown:

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...