.Timothy Geplaatst: 11 januari 2007 Rapport Geplaatst: 11 januari 2007 (bewerkt) Al bekent: Topic Billboard: >>Hier<< 180° graden gedraaid: >>Hier<< Bewerkt: 11 januari 2007 door VWO-er Reageren
Twister24 Geplaatst: 13 januari 2007 Rapport Geplaatst: 13 januari 2007 (bewerkt) Bij de menu's voor de burgershot in Los Santos staat er wat grappigs. Ik weet niet of deze al ontdekt was maar hier heb ik een foto. Bewerkt: 21 mei 2007 door gta-freak-24 Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 13 januari 2007 Rapport Geplaatst: 13 januari 2007 Ik weet ook niet of het al ontdekt was maar het is wel grappig Reageren
yvea0 Geplaatst: 18 januari 2007 Rapport Geplaatst: 18 januari 2007 Als ik een camera in me handen heb en dan dichtbij een homie sta en dan op "h"druk kan je homie een foto van je maken >>> Door Bling: Ten eerste is dit géén verwijzing, en ten tweede was dit al heel lang bekend. <<< Reageren
bolby Geplaatst: 20 januari 2007 Rapport Geplaatst: 20 januari 2007 er is ergens (volgens mij in het noorden) van LV hangt een bordje van: <--- pay 'n spray. nou, links van de muur waar dat bordje op hangt staat idd een pay 'n spray. dat bordje is dus een verwijzing naar een pay'n spray Reageren
Redbullist Geplaatst: 20 januari 2007 Rapport Geplaatst: 20 januari 2007 (bewerkt) Deze heeft zeker nog niemand gezien Zie dit bordje ergens boven op die hoge brug: >>> Door Bling: Denk je even aan de aanbevolen afmetingen (maximaal 640 x 480)? Ik heb hem dit keer even aangepast. Verder komt er nog bij dat deze Easter Egg al heel erg lang bekend was. Gebruik dus voortaan de "Zoekfunctie" even voordat je Easter Eggs post. <<< Bewerkt: 20 januari 2007 door Bling Reageren
Koen729 Geplaatst: 21 januari 2007 Rapport Geplaatst: 21 januari 2007 er is ergens (volgens mij in het noorden) van LV hangt een bordje van: <--- pay 'n spray.nou, links van de muur waar dat bordje op hangt staat idd een pay 'n spray. dat bordje is dus een verwijzing naar een pay'n spray Dat bord staat overal. Met Verwijzingen bedoelen ze naar andere games ofzo Reageren
GTAVC Geplaatst: 22 januari 2007 Rapport Geplaatst: 22 januari 2007 Of bedoelt hij die hidden pay en spray er hangt een bord die naar de verkeerde garage wijst en dan hangt er volgens mij nog een die naar de goede wijst Reageren
Silverbyte Geplaatst: 26 januari 2007 Rapport Geplaatst: 26 januari 2007 Ik heb momenteel geen screenshot (Die ga ik morgen maken), maar er is in Los Santos ergens een bioscoop waar op een uithangbord 'Reservoir Dregs' staat. Dit is een verwijzing naar de film (en game) 'Reservoir Dogs'. Misschien is deze verwijzing al bekend, maar de zoekfunctie heeft niks gevonden. Reageren
GTAVC Geplaatst: 29 januari 2007 Rapport Geplaatst: 29 januari 2007 Ik weet niet of die al bekend was maar ik heb hem ook wel vaak gezien dus ik denk de meeste ook >>> Door Bling: Voor dit soort posts is het niet gewenst om topics te bumpen, aangezien er nou niet bepaald een nuttige toevoeging in jouw post te vinden valt. <<< Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 7 februari 2007 Rapport Geplaatst: 7 februari 2007 (bewerkt) Met de zoekfunctie ben ik een aantal verwijzingen tegengekomen m.b.t. Cluckin' Bell maar nog niet deze: Tijdens de eerste cutscene van de missie Drive-Thru besluiten de heren om wat eten te gaan halen en het voorstel van Ryder om taco's te gaan eten wordt afgewezen en besluit Big Smoke dat ze kip gaan eten, bij Cluckin' Bell. Cluckin' Bell is volgens mij een verwijzing naar de fast-food keten Taco Bell (VS), wat dus eigenlijk nog wordt bevestigd tijdens die cutscene PS: De logo's lijken ook sterk op elkaar. Bewerkt: 7 februari 2007 door _KoE_Mzungu Reageren
GTAVC Geplaatst: 10 februari 2007 Rapport Geplaatst: 10 februari 2007 (bewerkt) Dat kan een real-life verwijzing zijn alleen verkopen ze in de taco bell taco's en in de clucking bell kip hier een plaatje van de taco bell En hier van de clucking bell Dus dat van die logos klopt bij cluking bell hebben ze de bell scheef gehangen en er een hanenkam op gezet Bewerkt: 10 februari 2007 door GTAVC Reageren
Time-Bandit Geplaatst: 14 februari 2007 Rapport Geplaatst: 14 februari 2007 Als je bij de walktrough kijkt naar plattegronden bij San Andreas zie je bij eerste officiele kaart voor LS een berg die Northstar Rock heeft. Lijkt mij een verwijzing naar Rockstar North die GTA SA heeft ontwikkeld. Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 14 februari 2007 Rapport Geplaatst: 14 februari 2007 Dat was al een flinke tijd bekend... Reageren
profile Geplaatst: 20 februari 2007 Rapport Geplaatst: 20 februari 2007 dat van dat bord leek me ook zo vreemd toen ik de missie gedaan had. Als je bij de walktrough kijkt naar plattegronden bij San Andreas zie je bij eerste officiele kaart voor LS een berg die Northstar Rock heeft. Lijkt mij een verwijzing naar Rockstar North die GTA SA heeft ontwikkeld. ik zie het niet waar dan...??? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.