MartyCeha Geplaatst: 21 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 21 november 2007 Een 'horse shoe' is gewoon een hoefijzer wat onder een paard zit, en dat hoeft niet per sé een EE te zijn. En zoals bekend geven hoefijzers geluk (of het echt zo is valt te betwisten), en in welke stad heb je meer geluk nodig dan in Las Venturas? Als je al die hoefijzers hebt verzameld, krijg je er ook 'luck' bij Dit lijkt me niet echt een verwijzing vergelijk het maar met iets anders: Die photo oppertunities zijn geen verwijzing naar Jan's Camerashop, ook al zit er een camera in het logo. Of de oysters zijn geen verwijzingen naar Piet's oesterretaurant, ook al zit er een oester in het logo van de zaak. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dinish Geplaatst: 21 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 21 november 2007 (bewerkt) kijk deze plaatje van prolaps er staat strain hard in plaats van train hard Bewerkt: 21 november 2007 door Bling Dubbele plaatje verwijderd en dubbelpost samengevoegd. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MartyCeha Geplaatst: 21 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 21 november 2007 Hey dinish Welkom op het forum! Je kunt i.p.v. een nieuwe post te maken direct achter je oude (dubbelposten) ook gewoon je bericht bewerken door op de 'bewerk' knop onder je bericht te klikken Ook leuk gevonden die EE (dat is het zeker), dat viel mij ook als eerste op. Strain hard betekent iets als 'Trek hard' in de banale betekenis Deze was wel al geruime tijd bekend, zoals je hier, hier en hier o.a. kan zien. Dit had je kunnen vinden met de zoekfunctie op dit forum Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Picaku Geplaatst: 29 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 29 november 2007 Ik weet niet of het er al tussen staat: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MartyCeha Geplaatst: 29 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 29 november 2007 Ja, die kenden we al. Dat is een bord dat je heel vaak ziet in Amerika, en ook in Area 69. Dit is bij The Truth, toch? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Picaku Geplaatst: 29 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 29 november 2007 yep, ik heb ook ooit een keer een bord gevonden met de tekst: Private Parking UNAUTHORIZED VEHICLES WILL BE WORKED OVER WITH A SLEDGEHAMMER, FLIPPED OVER BY AN ANGRY MOB, SET ON FIRE, AND SPRAY PAINTED WITH RUDE SLOGANS IMMEDIATLY AFTER BEING USED AS A GETAWAY CAR IN AN INCREDIBLY DARING DAYLIGHT ROBBERY Ik had die nog in een word bestandje staan die ik had overgeschreven...ik weet nie zeker...ik ben opnieuw aan 't zoeken. Het was in ieder geval in SF Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MartyCeha Geplaatst: 29 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 29 november 2007 Die heb ik nog nooit gezien Zeg maar waar die is die wil ik ook wel 'es checken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Picaku Geplaatst: 29 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 29 november 2007 (bewerkt) als je ff wacht, ik zal wel zoeken...was ik denk half jaar geleden...ik was toen nog zo dom om geen foto te nemen.. Ik zoek zoek zoek ik heb hem zekers te weten gevonden in SF Laat maar zitten...ik zet de zoektocht op een andere tijd voort... :$ Bewerkt: 29 november 2007 door Picaku Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
iamyourghost Geplaatst: 2 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 2 december 2007 hallo iedereen ik zat SA voor de pc te spelen en oen zag ik die man met zwart haar zwart broek bruin zij randen van zen handen zwart en in het midden geel . Is de man van boyz in the hood . toevalig zag ik een photo opgoogle der voor. http://img110.imageshack.us/img110/2503/boyzgu3.jpg Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tjoef Geplaatst: 2 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 2 december 2007 hallo iedereen ik zat SA voor de pc te spelen en oen zag ik die man met zwart haar zwart broek bruin zij randen van zen handen zwart en in het midden geel . Is de man van boyz in the hood . toevalig zag ik een photo opgoogle der voor. http://img110.imageshack.us/img110/2503/boyzgu3.jpg Is die echte kerel niet Cooba Gooding Junior ofzoiets?? Wel helemaal hetzelfde Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Donald-Duck Geplaatst: 14 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 14 december 2007 ik weet niet of het al bekend was maar op de bussen staat "Bikini Lines", ik vond het wel grappig Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Royemmen Geplaatst: 17 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2007 bij dat emmet 2de plaatje kan cj niet zijn je ziet dat de speler molotov cocktails in zijn handen heeft 2de screen heeft dat niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Friesb Geplaatst: 19 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2007 (bewerkt) Ik hoorde onlangs op de radiozender K-DST de volgende zin als aankondiging van de zender: ASHES TO ASHES, DUST TO DUST Ik moest meteen denken aan het nummer The memory remains van Metallica. rond 1min 30sec wordt het volgende gezongen: And can't the band play on? Just listen, they play my song Ash to ash Dust to dust Fade to black Fortune, fame Mirror vain Gone insane ... je kunt het fragmentje hier beluisteren: ash_to_ash.mp3 Bewerkt: 19 december 2007 door Friesb Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kontebonker Geplaatst: 21 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2007 in montgomery zit een winkel genaamd LOCAL Sonly Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jeroen_batman Geplaatst: 26 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2007 (bewerkt) Ik heb ook iets gevonden! Ik was naar Myths & Legends aan het zoeken en toen vond ik dit: Er staan op beide:Skip Here Dat is heel raar Op de xbox versie van GTA SA,hebben wij een man gevonden in een rood shirt die zat op een stoel. toen ik voorbij reed stond ie op en en draaide mij kant op. naderand hebben mijn broertje en ik nog een keer gekeken en er bleek bloed in cabins te zitten. in red county,hij is in een boerderij vlakbij montgomery. Het enige originele bewijs wat ik heb gevonden van die man is het bloed en de stoelen,zie dit engelse stukje:he is waiting in a chair or he is just standing in a cabin. Hij ziet er zo uit (opgepikt van internet): Andere Bewijs van internet (iemand die ook beweerd dat hij hem gezien heeft) hij zegt: Bigfoot : Real - its hard to find him,at in back o beyond 23:0-5:00 Leatherface : Real - Its an old farmer guy and its cover with blood - you can find him anytime you want to but at night its scary. Ghost car : Real - even if you dont disturb it,the car will start the engine and kill you.video 3:52 and yes that is real. Help mij AUB met zoeken,want ik keek op dezelfde plek en hij was er niet! ik ga nu checken op mijn PC Bewerkt: 26 december 2007 door jeroen_batman Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.