-Pietelientje Geplaatst: 12 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst: 12 augustus 2016 (bewerkt) Bump Ik vond dit in Johnson House ( tafel naast de trap) toen ik weer begon met SA Verwijzing naar Vogue magazine? Het spijt me als dit al eens is geplaatst ! [/img] Bewerkt: 12 augustus 2016 door -Pietelientje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Foreigner97 Geplaatst: 16 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst: 16 augustus 2016 Jep, daar lijkt het inderdaad op. Als je het leuk vindt kun je altijd deze pagina eens checken, daar vind je nog wat meer feitjes over de persiflage. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Pietelientje Geplaatst: 16 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst: 16 augustus 2016 En ik maar denken dat ik een grote ontdekking had gedaan haha Maar wel leuke weetjes inderdaad Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.