Jump to content

missie HELP!

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

GELUKT

Ik kom niet verder met een missie: Missed de boat?

Uitleg wat er in de missie gebeurd:

je moet naar een boot toe gaan en in gaan varen, je moet namelijk naar een andere boot gaan, als je zo'n scene ziet is de boot weg en dan schieten er allerlei boten op je + een helikopter,

Ik kan die helikopter niet kapot schieten, maar mijn boot is in het begin van de missie al niet 100 % goed, want het er komt al een wolkje van af, dus ik kan nooit veel boten + een helikopter schieten, en als de boot ontploft is dan heb je de missie GEFAALD!

Dus wie kan mij helpen hoe deze missie moet?

Bewerkt: door GTAisTHEbest
Geplaatst:

google :)

iemand met hetzelfde probleem had deze oplossing:

I completed the mission by driving straight towards all the coast guard after I got the package. I ended up right near the jetty when they gave up chasing me. You need to drive as fast as you can to lose them.

(gewoon zo snel mogenlijk weg varen denk ik :))

Geplaatst:

Ja klopt. Heel hard wegvaren moet je. Totdat je ze van je afschud. Dan blijven er een paar rode stippen over. Deze kom je niet langs zonder hun attentie te trekken. Ze komen je achter na, maar als je die afgeschud hebt (weer heel hard wegvaren uit hun buurt) dan komen ze niet meer terug. En zo kun je de rode stipjes uitschakelen. (niet perse allemaal nodig)

Hoe het mij lukt. Naar de rechterkant van de map varen, totdat je ze van je afschud. Dan vaar vlak langs de kust van Bohan, langs het middelste (kleine) eilandje. Dan ga je aan de linkerkant langs het eilandje, hier zul je een patrolboat achter je aankrijgen, maar gewoon netzolang naar onder doorvaren, dat je hem kwijtraakt. Dan die boot weg halen die in de buurt van de landingsplaats ligt, door zijn attentie te trekken en weer hard wegtevaren. En als je die afgeschud hebt, kun je zo naar de landingsplek gaan.

Geplaatst:
Ik ben om het hele rechter eiland gevaren. ^_^

Kan ook! zo hoef je maar 1 patrolboat weg te halen, maar duurt het wel wat langer. Voor en tegen even voor je zelf afwegen =)

Geplaatst:

ik vind één missie een beetje nep, dat je inplaats van Lestroi op die moter moet gaan rijden omdat hij geen moter kan berijden, maar een paar missies later moet je hem volgen en dan kan hij opeens wel goed moterrijden, klopt niet:-)

Ik weet het mijn Nederlands is barslecht ^_^

Geplaatst:
ik vind één missie een beetje nep, dat je inplaats van Lestroi op die moter moet gaan rijden omdat hij geen moter kan berijden, maar een paar missies later moet je hem volgen en dan kan hij opeens wel goed moterrijden, klopt niet:-)

Ik weet het mijn Nederlands is barslecht ^_^

hij kan in die tussentijd tog motor rijles gehad hebbenXD

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...