Jump to content

Camera's

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

GELUKT!

Ik ben nu bezig om de camera's te vernietigen, maar er is een probleem. Ik kan de meeste niet vernietigen, want de meeste staan op een dak en dan kan je ze niet kapot schieten met een bazoeka (ik weet niet wat voor geweer het precies is) en als ik het met een granaat probeert, dat lukt ook niet, want dat dak staat te hoog.

Dus mijn vraag is: hoe moet je dan die camera's vernietigen? doe ik op een verkeerde manier of wat?

Bewerkt: door GTAisTHEbest
Geplaatst:

Ik raad je aan om Molotovs te gebruiken, want die hebben een groter bereik door de vlammen. Bij mij gaan ze gewoon kapot als ik er een Molotov bij gooi...

Geplaatst:

wat is een Molotovs als ik vragen mag :$

waar kan je die vandaan halen? en hoe ziet het eruit, kan je er een plaatje ofzo op zoeken, want sorry ik weet niet al die namen van al die geweren

Geplaatst:

Weet je die missie nog waarbij je naar een tankstation moest om daar van die flessen te vullen? Dat zijn Molotov Cocktails. Die kun je gewoon gooien net zoals een Grenaat.

Dus die kun je halen bij tankstations ;)

Geplaatst:

waar kan je die vandaan halen? en hoe ziet het eruit, kan je er een plaatje ofzo op zoeken, want sorry ik weet niet al die namen van al die geweren

Hier kun je zien, hoe een Molotov eruitziet. ;)

En hier kun je zien, waar je een Molotov kunt vinden. ^_^

Succes! :tu::D

Geplaatst:

Hier kun je zien, hoe een Molotov eruitziet. ;)

En hier kun je zien, waar je een Molotov kunt vinden. ^_^

Succes! :tu::D

Je gaat van Chinatown Wars over naar San Andreas. Bwehehehe!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...