ThunderGTA Geplaatst: 25 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 maart 2009 Ik heb al vaak horen zeggen dat je Save House in Bohan het beste is.. Wat is daar het verschil aan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sprunk Geplaatst: 25 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 maart 2009 Wat is dit nou weer voor vraag. In elk safehouse kun je saven, en je kunt 2 auto's parkeren. Ze zijn allemaal gewoon hetzelfde. Er is dus geen goede en een slechte safehouse. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 25 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 maart 2009 (bewerkt) Ik heb al vaak horen zeggen dat je Save House in Bohan het beste is.. Wat is daar het verschil aan? Aangezien je de parkeerplaatsen nog kan gebruiken als het gebouw is afgebrandt in de missie : Roman's Sorrow. Je kan daar ook de meeste voertuigen neer zetten zonder bang te zijn dat je ze kwijt raakt. Voor rest weet ik zo niet het verschil wel is die in Algoquin het slechte hoorde ik een paar keer. Bewerkt: 25 maart 2009 door Tommy-Vercetti Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scarface92 Geplaatst: 25 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 maart 2009 (bewerkt) Naar mijn mening is die in Algonquin, Middle Park East het beste. Het is een luxe appartement met een eigen laptop waardoor je niet telkens naar het Tw@ Internetcafé hoeft. Ook heb je nog een breedbeeld tv en kun je 2 voertuigen in je parkeervak zetten. Bewerkt: 25 maart 2009 door GrandTheftTwanO Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Bram Geplaatst: 25 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 maart 2009 (bewerkt) Ik vind het appartement van Playboy X ( Nadat je hem vermoord hebt )[/font] het best. Dat is zoiezo al een mooi savehouse, en benenden in de hal heb je een PC, dus je hoeft niet elke keer naar Tw@t, en je hebt ook nog een balkon, dat is ook wel leuk, dan kan je een beetje proberen freerunnen, voor de liefhebbers .[/font] ( Edit: Spoilers! ) Bewerkt: 25 maart 2009 door Gta Bram Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sanvice Geplaatst: 4 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 april 2009 of snipere Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gerbieboy6 Geplaatst: 4 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 april 2009 (bewerkt) Een safehouse is waar je safet. Je kan er maar 2 vervoermiddelen zetten dus eigenlijk maakt het niet. Wat Bram ook al zegt: Bij het safehouse van Playboy X heb je nog een laptop! (Bram ) dus dat is wel handig. Maar dat is de keuze die je maakt met de missie. [/font] Bewerkt: 4 april 2009 door gerbieboy6 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sanvice Geplaatst: 4 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 april 2009 sorry voor dubbelpost maar iemand zijn dat bij het huis van playboy een pc staat (beneden het huis niet in) maar moet je daar ook voor betalen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DonDyon Geplaatst: 4 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 april 2009 sorry voor dubbelpost maar iemand zijn dat bij het huis van playboy een pc staat (beneden het huis niet in) maar moet je daar ook voor betalen Nee dat hoeft niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gerbieboy6 Geplaatst: 4 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 april 2009 Hij staat boven Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sanvice Geplaatst: 7 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 april 2009 ok thanxs dan weet ik dat het gratis is Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Bram Geplaatst: 7 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 april 2009 Maar of je moet betalen of niet maakt mij niet zoveel uit, het kost toch maar $1. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sanvice Geplaatst: 7 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 april 2009 weet ik vind het ook niet veel maar was gewoon vraagje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.