Jump to content

Beste Save House?


ThunderGTA

Recommended Posts

Ik heb al vaak horen zeggen dat je Save House in Bohan het beste is.. Wat is daar het verschil aan?

Aangezien je de parkeerplaatsen nog kan gebruiken als het gebouw is afgebrandt in de missie : Roman's Sorrow.

Je kan daar ook de meeste voertuigen neer zetten zonder bang te zijn dat je ze kwijt raakt.

Voor rest weet ik zo niet het verschil

wel is die in Algoquin het slechte hoorde ik een paar keer.

Bewerkt: door Tommy-Vercetti
Link to comment
Delen op andere websites

Naar mijn mening is die in Algonquin, Middle Park East het beste. Het is een luxe appartement met een eigen laptop waardoor je niet telkens naar het Tw@ Internetcafé hoeft. Ook heb je nog een breedbeeld tv en kun je 2 voertuigen in je parkeervak zetten. :)

Bewerkt: door GrandTheftTwanO
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het appartement van Playboy X ( Nadat je hem vermoord hebt )[/font] het best. Dat is zoiezo al een mooi savehouse, en benenden in de hal heb je een PC, dus je hoeft niet elke keer naar Tw@t, en je hebt ook nog een balkon, dat is ook wel leuk, dan kan je een beetje proberen freerunnen, voor de liefhebbers ^_^ .[/font]

( Edit: Spoilers! )

Bewerkt: door Gta Bram
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een safehouse is waar je safet. Je kan er maar 2 vervoermiddelen zetten dus eigenlijk maakt het niet. Wat Bram ook al zegt: Bij het safehouse van Playboy X heb je nog een laptop! (Bram :clown: ) dus dat is wel handig. Maar dat is de keuze die je maakt met de missie.

[/font]

Bewerkt: door gerbieboy6
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...