Jump to content

verhaal schrijven GTA


robbie21496

Recommended Posts

Hallo iedereen,

ik moet over 2 maanden een verhaal van minstens 6 pagina's inleveren, en GTA leek mij wel een leuk onderwerp. Het moet zich in San andreas afspelen met de karakters van SA, al heeft het niet dezelde verhaallijn(wel de grote lijnen zijn er op gebasseerd). iemand ideeën en/of tips?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb geen idee van het censuur van jouw school, maar een verhaal gespeeld door Jizzy B lijkt mij lol. Rijdend in San Fierro, met naast hem in de auto een willekeurige ho. De details zul je dan misschien moeten laten, of hebben de leraren dat toch niet in de gaten?

Het beste is als je zelf je verhaal verzint, van anderen heb je niets aan een tip of hint. Jouw eigen verhaal wordt waarschijnlijk het best, dus ik wens je alvast veel succes!

~AntiGuy~

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb geen idee van het censuur van jouw school, maar een verhaal gespeeld door Jizzy B lijkt mij lol. Rijdend in San Fierro, met naast hem in de auto een willekeurige ho. De details zul je dan misschien moeten laten, of hebben de leraren dat toch niet in de gaten?

Het beste is als je zelf je verhaal verzint, van anderen heb je niets aan een tip of hint. Jouw eigen verhaal wordt waarschijnlijk het best, dus ik wens je alvast veel succes!

~AntiGuy~

allereerst, dankje!

Maar het wordt geen verhaal over 1 liquidatie, of iets over een paar dagen, het moet eigenlijk een herschrijving zijn van de gameplay van GTA. Ik ben er nog niet over uit welk personage de hoofdrol krijgt en welke mensen vrienden van hem worden en wie vijanden, en wie sterven in het verhaal. En wat betreft het censuur, datm aakt weinig uit, als ik er geen scenario's in schrijf waar de liefde (commercieel) wordt bedreven is het al goed.

toch bedankt voor de tip, maar meer is altijd welkom!

Link to comment
Delen op andere websites

Zet je leukste personage's in je verhaal neer. Misschien kan je iets doen als heel een verhaal over je favoriete missie en die dan helemaal naar jouw zin te schrijven. Of een verhaal dat zich afspeelt op je favoriete locatie (Mount Chilliad, Las Venturas....)

Veel succes met je verhaal.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...