Jump to content

baketballen

gtadude

Recommended Posts

he ik kan zins een tijdje niet meer basketballen er ligt namelijk geen bal.

en ik kan ook niet gymen want er staat com back tomorrw ook al kom ik de volgende dag zegt i het weer??? :huh: ,iemand enig iedee waardoor dit komt :huh:

Delen op andere websites

he ik kan zins een tijdje niet meer basketballen er ligt namelijk geen bal.

en ik kan ook niet gymen want er staat com back tomorrw ook al kom ik de volgende dag zegt i het weer??? :huh: ,iemand enig iedee waardoor dit komt :huh:

Als je saved bij Madd Dogg kan je niet meer basketballen.

En het andere weet ik niet.

Oja,zoekfunctie!

Delen op andere websites

Basketball: heb je gesaved bij Madd Dogg's crin? Als je dat heb gedaan kan je soms niet meer basketballen. Dit kan je niet oplossen!

Gym Glitch: ben ff de oplossing vergeten, sorry...

Delen op andere websites

okee maar ik save nooit bij madddog :huh:

dan kan het een bug zijn

maar van dat andere weet ik de oplossing niet

als je het wilt weten gerbruik de ZOEKFUNCTIE dan effe daar staat het mischien

Delen op andere websites

Iedere keer die maffe basketbal-problemen!

De ene keer fout int spel, dan weer 'spontane' glitch... :blink:

Hopen dat de PC-versie minder problemen kent :o

en anders is er wel een patch voor! :lol:

Maar toch balen...

Delen op andere websites

Zelf heb ik San Andreas niet, maar ik heb het een keertje gekeken bij m'n kameraad.Hij ging heel vaak de Gym binnen.Je spieren zijn dan %100 vol en dan kn je niet gaan ik weet niet meer hoe dat heet maar als je dan wilt gymen staat er: Come back tomorrow your bla bla bla is full.Dus dan moet je eerst eten.

Delen op andere websites

Zelf heb ik San Andreas niet, maar ik heb het een keertje gekeken bij m'n kameraad.Hij ging heel vaak de Gym binnen.Je spieren zijn dan  %100 vol en dan kn je niet gaan ik weet niet meer hoe dat heet maar als je dan wilt gymen staat er: your bla bla bla is full.Dus dan moet je eerst eten.

als er staat Come back tomorrow moet je ook morgen terug komen hoor want je dan heb je genoeg je spieren getraint voor vandaag dus niet dat je eerst moet eten en dan pas kan je trainen.

Bewerkt: door jack456
Delen op andere websites

dus om het kort samen te vatten

van het niet basketballen zal een bug zijn (aangezien hij niet bij mad dog heeft gesaved)

en van dat terugkome als je de gym in wil zal zijn dat je te veel spiermassa hebt gekweekt

correct?

Delen op andere websites

en van dat terugkome als je de gym in wil zal zijn dat je te veel spiermassa hebt gekweekt

correct?

nee want mijn spieren zijn op de heflt en ik kom bijna nooit bij de gym en er staat toch come back tomorrow :huh:

Delen op andere websites

correct?

nee want mijn spieren zijn op de heflt en ik kom bijna nooit bij de gym en er staat toch come back tomorrow :huh:

nou dan moet het toch een bug zijn maar wel jammer dat je niet je spieren kan trainen in de bijvoorbeeld de losantosgym. :(

Bewerkt: door jack456
Delen op andere websites

als je de extra spieren cheat doed dan kan je 0ok niej meer gymen

gtadude zei al dat hij de helft van zijn balkje van spieren vol hebt maar hij kan niet meer in de gym trainen dus eerst even lezen wat daar staat.

Delen op andere websites

heb ik ook (dat van dat niet kunnen gymmen, maar mijn musle is vol, dus zal ek eens teste als het trug minder vol is....hopelijk kan ik dan trug gymmen. Ik ging dus wel elke dag gymmen... en ik kan nergens basketballen BEHALVE in maddogs crib wel, ga daar eens kijken

Delen op andere websites

Als je niet meer kunt trainen en je wilt 100% Spierballekes kun je natuurlijk ook de cheat gebruiken he:

Driehoekje,

Pijltje Boven,

Pijltje Boven,

Pijltje Links,

Pijltje Rechts,

Driehoekje,

Rondje,

Pijltje Links. Voor de mensen die het nog niet wisten :puh:

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...