Duytje Geplaatst: 25 maart 2009 Rapport Geplaatst: 25 maart 2009 Type: Signature Stijl: Probeer maar iets. Grootte: 400x150 Afbeelding: http://voetbalinternationaal.web-log.nl/ph...ando_torres.jpg of als je een beter plaatje kan vinde dan vind ik het ook goed (heb deze van google) Tekst: Fernando Torres (als het kan ergens nog "Duy") Rand: doe maar iets leuk Kleuren: Iets met rood of iets anders dat goed past Render (optioneel): ? Extra (optioneel): Graag een bij passende avatar.
TomHagen Geplaatst: 25 maart 2009 Rapport Geplaatst: 25 maart 2009 (bewerkt) Ik zal u zo snel mogelijk iets presenteren. ^^ Edit: Ik heb een poging gewaagd: Bewerkt: 25 maart 2009 door TomHagen
Duytje Geplaatst: 25 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 25 maart 2009 ik wil niet ondankbaar over komen of zo maar die signature lijkt me een beetje leeg :$
FayaPonDem Geplaatst: 25 maart 2009 Rapport Geplaatst: 25 maart 2009 ik wil niet ondankbaar over komen of zo maar die signature lijkt me een beetje leeg :$ dat vind ik persoonlijk juist er geslaagd aan als het te druk wordt, wordt het onoverzichtelijk, en dat willen we niet he daarbij, ik vind die achtergrond echt wel klasse hebben maarja het is tenslotte jou signature pz
Silverbyte Geplaatst: 26 maart 2009 Rapport Geplaatst: 26 maart 2009 (bewerkt) Aangezien je aangaf dat je liever een volle signature wilde, ben ik ook eens gaan knutselen. Het resultaat zie je hieronder: De signature voldoet aan de toegestane regels omtrend signatures (Klik), en komt grotendeels ook aan je voorkeuren tegemoet. Wel heb ik een andere afbeelding van Fernando Torres gebruikt, aangezien de afbeelding waar je naar linkte niet helemaal scherp en helder was. Mocht je willen dat er iets veranderd wordt, dan kan dat uiteraard geregeld worden. Daarnaast heb ik ook een avatar voor je gemaakt: Ook hier is van toepassing dat wanneer je iets anders wilt, dat geregeld kan worden. Veel plezier ermee! Bewerkt: 26 maart 2009 door Silverbyte
Duytje Geplaatst: 26 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 26 maart 2009 Wow super heel erg bedankt voor de signature + avatar als niet veel moeite is kan je een avatar van 80x80 maken wil hem ook gebruiken op een andere forum :$
Silverbyte Geplaatst: 26 maart 2009 Rapport Geplaatst: 26 maart 2009 De avatar is 14.08 KB, en opgeslagen in .PNG formaat. Mocht je iets veranderd willen, laat het dan gerust even weten.
Recommended Posts