Jump to content

Vigilante, ik krijg niks...

Recommended Posts

Geplaatst:

Ok dit is het probleem, ik start vigilante in zoon politie auto, ik doe alle 5 waves met 100% killrate. Ik had mijn stats gesynced en hij zegt dat ik 73 Score had bij vigilante (Zilver). Ik heb het al een aantal keren opnieuw gedaan maar ik krijg niks (geen double armour reward/gold). Kan iemand mij vertellen hoe ik gold kan halen? Of wat ik misschien fout doe? Bedankt!

Geplaatst:
Ok dit is het probleem, ik start vigilante in zoon politie auto, ik doe alle 5 waves met 100% killrate. Ik had mijn stats gesynced en hij zegt dat ik 73 Score had bij vigilante (Zilver). Ik heb het al een aantal keren opnieuw gedaan maar ik krijg niks (geen double armour reward/gold). Kan iemand mij vertellen hoe ik gold kan halen? Of wat ik misschien fout doe? Bedankt!

staat er onder je Armor balkje een plusje, dan heb je je dubbele armor waarschijnlijk.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik vind het aardig dat je wilt helpen maar je moet eerst ff goed lezen:

Ik heb het al een aantal keren opnieuw gedaan maar ik krijg niks (geen double armour reward/gold). Kan iemand mij vertellen hoe ik gold kan halen?
Bewerkt: door SilverShield
Geplaatst:
Ik vind het aardig dat je wilt helpen maar je moet eerst ff goed lezen:
Ik heb het al een aantal keren opnieuw gedaan maar ik krijg niks (geen double armour reward/gold). Kan iemand mij vertellen hoe ik gold kan halen?

Heb jij hem illegaal?

of gwn echt gekocht? anders ligt gwn aan de software

Geplaatst:
dat maakt in princiepe niks uit. ik ken mensen die hem illegaal hebben, en die hebben het ook vrijgespeeld :tu:

ja da ligt eraan..

Als je een heel goeie hebt gedownload of een hele slechte.

Geplaatst:
dat maakt in princiepe niks uit. ik ken mensen die hem illegaal hebben, en die hebben het ook vrijgespeeld :tu:

ja da ligt eraan..

Als je een heel goeie hebt gedownload of een hele slechte.

Legaal, en stop met dat draaien om de vraag heen, ik wil graag hulp :duh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...