Jump to content

Hotmail probleem

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb een probleem.

Als ik wil inloggen op Hotmail krijg ik een foutmelding, deze:

In je browser is het gebruik van cookies uitgeschakeld. Je dient cookies in te schakelen in je browser om .NET Passport te kunnen gebruiken.

.NET Passport slaat cookies (kleine tekstbestanden) op je computer op waardoor je je kunt aanmelden bij deelnemende websites. Zie de online Help van de browser voor meer informatie

Als ik daarop klik, krijg ik een foutmelding omdat hij de pagina niet kan vinden.

Ik weet dus niet hoe ik mijn cookies weer aan moet zetten.

Ik kan nu al een paar dagen mijn e-mails niet meer bekijken.

Heeft iemand anders dit ook weleens gehad? En weet die ook hoe ik dit oplos?

BVD

GTAspeler

Geplaatst:
welke browser gebruik je?

browser is wanadoo enzo he?

ik heb wanadoo (als je datbedoelt)

ik heb niet zo'n heel veel verstand van computers...

Geplaatst:
welke browser gebruik je?

browser is wanadoo enzo he?

ik heb wanadoo (als je datbedoelt)

ik heb niet zo'n heel veel verstand van computers...

dat is je provider.. ;) , wat heb je, internet explorer of firefox, of mozilla, al heb je mozilla dan moet je kijken bij het plaatje van scott16

Geplaatst: (bewerkt)
Zie bijlage.

Dit heb ik dus niet.

Edit: ik heb internet explorer

Bewerkt: door GTAspeler
Geplaatst:

ehh, dan is het volgens mij: extra, internetopties, privacy, en daar met dat schuif balkje, denk ik

Geplaatst:
ehh, dan is het volgens mij: extra, internetopties, privacy, en daar met dat schuif balkje, denk ik

en dan op normaal zetten dan zou hij het moeten doen ;)

Geplaatst:

en dan op normaal zetten dan zou hij het moeten doen ;)

Daar staat hij al op. :unsure:

Geplaatst:

dan kun je het best weer bij privacy, op normaal laten staan, dan klikken op websites, daar het adres van de site invoeren, dan op toestaan klikken en dan ok

Geplaatst:
dan kun je het best weer bij privacy, op normaal laten staan, dan klikken op websites, daar het adres van de site invoeren, dan op toestaan klikken en dan ok

Oke, dat heb ik nu gedaan.

Zo te zien pakt hij nu, soms (1 op de 3) geeft hij nog steeds die foutmelding aan. Als ik dan hotmail weer opnieuw opstart doet hij het weer wel. Wel vaag... maarja iig heel erg bedankt allemaal.

Ik kan iig weer mijn e-mails lezen.

mocht iemand weten hoe ik het helemaal weg kan krijgen, zou die dan het alsnog het willen plaatsen. Bedankt. :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...